۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۶۸۴۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

مسجد بهترین سنگر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید با استفاده از تبلیغ چهره به چهره در ایامی که دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در به راه انداختن جبهه جنگ نرم علیه ایران اسلامی دارند، کاری کنیم که مسجد بهترین سنگر برای مقابله با تهاجم دشمنان باشد.
حجت الاسلام خدايي

حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به کاهش ناهنجاری های اجتماعی با حضور مبلغان دینی اظهار داشت: تبلیغات روحانیان و مبلغان دینی می‌تواند در کاهش معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر واقع شود و علما باید در راستای روشنگری در بین مردم تلاش کنند و در این میان، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به حضور مبلغان در میان مردم خاطرنشان کرد: بحث و گفت‌وگوی مستقیم در مخاطب، بسیار موثر و اثرگذار خواهد بود و ما باید سعی کنیم به طرق مختلف این ارتباط صمیمانه را برقرار کنیم تا بتوانیم با استفاده از این شیوه، دین را به درستی معرفی و تشریح کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات و جنگ نرم دشمن در میان جوانان کشور تصریح کرد: باید با استفاده از تبلیغ چهره به چهره سطح درک و فهم مردم را ارتقا دهیم تا در ایامی که دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در به راه انداختن جبهه جنگ نرم علیه ایران اسلامی دارند، مسجد بهترین سنگر برای مقابله با تهاجم دشمنان باشد.

 

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار مبلغان در بیداری و آگاهی جامعه افزود: مبلغان دینی نقش مهمی را در آگاهی بخشیدن به جامعه و به ویژه جوانان که هدف اصلی این تهاجم هستن، ایفا می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام خدایی در پایان با اشاره به تعداد مبلغان آماده اعزام به مناطق مختلف استان تأکید کرد: در همین راستا در طول ماه مبارک رمضان طبق سنوات گذشته 1200 نفر از مبلغان به مناطق مختلف در سطح استان اعزام می‌شوند که اغلب این مبلغان بومی هستند.

 

گفتنی است؛ با آغاز ماه مبارک رمضان و استقبال مردم از برنامه های مذهبی، روند اعزام مبلغان و روحانیان زنجانی به اقصی نقاط استان آغاز شده است./949/ت302/ب4

ارسال نظرات