۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۶۸۸۹۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین مسأله فرهنگی کشور است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که تبلیغ مهم‌ترین مسأله فرهنگی کشور است، گفت: تبلیغات به منظور نفوذ و تأثیرگذاری در شخصیت و افکار مخاطبان سازماندهی می‌شود.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، بیان داشت: مسأله تبلیغ و اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین مسائل فرهنگی کشور است.

 

وی با بیان این که روز تبلیغ فرصت مناسبی در جهت تبلیغ و اطلاع رسانی برای مبلغان است، افزود: مبلغان و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی باید در این روز فعالیت تبلیغی مضاعفی داشته باشند.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: مبلغان باید در راستای گشایش بهتر و بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

وی در ادامه تبلیغ را به معنای مجموعه اعمال گفتاری، نوشتاری، رفتاری و تصویری بیان کرد که در راستای تأثیرگذاری در شخصیت، افکار، عقاید و احساسات مخاطبان سازماندهی می‌شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان این ایام را فرصت مناسبی در جهت فعالیت تبلیغی مبلغان در مناطق شهری و روستایی دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

 

وی با اشاره به فعالیت دشمن در فضاهای مجازی و استفاده از ابزارهای تبلیغاتی بیان داشت: سازمان تبلیغات با ورود به فضای مجازی، تبلیغ و گسترش معارف ناب اسلامی در مقابله با ترفندهای فرهنگی تبلیغی دشمن به خوبی عمل می‌کند.

 

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به این‌که دشمنان در جنگ نرم به دنبال انحراف جوانان و کم‌رنگ کردن ارزش‌ها هستند، افزود: برای مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن باید جوانان را با ابعاد گوناگون دسیسه‌های فرهنگی آگاه کرد.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: تاکنون سازمان تبلیغات اسلامی با بهره گیری از ابزار، نیرو، امکانات نوین و اشراف بر نیازمندی‌های فرهنگی جامعه در برابر هجمه های فرهنگی دشمن موفق عمل کرده است./9459/ت302/ح

ارسال نظرات