۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۶۹۹۶۵
همزمان با افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد؛

بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم در خراسان رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مشهد، بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم خراسان رضوی برگزار می شود.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، این محفل قرآنی با عنوان «با کاروان نور در ضیافت الهی» با حضور محمود عبدالباسط، قاری ممتاز مصری و میثم تمار، قاری و مبتهل ممتاز عراقی درجمع بیش از 5 هزار نفر از حافظین، قاریان و جامعه قرآنی استان در محل نمایشگاه دائمی بین المللی مشهد برپا می شود.

 

بنا بر این گزارش مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، فردا شنبه ششم تیرماه مصادف با دهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

 در این مراسم که با حضور استاندار خراسان رضوی ،معاونین و مدیران کل استانی برگزار می شود وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی یه سخنرانی می پردازد.

 

این گزارش می افزاید در این مراسم از نخبه قرآنی سال 94 ،حجت الاسلام محمدمهدی رجبی و محسن حاجی حسنی کارگر که توانستند در مسابقات بین المللی تهران و مالزی حائر رتبه اول شوند تقدیر می شود.

 

رونمایی از برنامه سال 94 سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و طرح تربیت حافظان قرآن کریم، مسابقه پیامکی ، ارائه فعالیت های مراکز قرآنی درسال 93 و برگزاری کمپین قرآنی «شما برای رفع محجوریت قرآن چه کاری انجام می دهید؟»از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه است.

 

یادآور می شود این مراسم ساعت 18 در سالن عطار نمایشگاه دائمی بین المللی مشهد آغاز می شود و با اقامه نمازمغرب و عشا به پایان می رسد./930/د102/ب5

 

 

ارسال نظرات