۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۹۹۶۹
آیت الله طبرسی:

دستگاه قضا با جدیت روند رسیدگی به پرونده مفسدان کلان اقتصادی را ادامه دهد

خبرگزری رسا ـ امام جمعه ساری بر ضرورت رسیدگی جدی پرونده مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: قانون تنها برای ضعفا نیست، دزدان کلان باید مجازات شوند و مردم نیز باید قوه قضاییه را حمایت و به آن اعتماد کنند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: فرا رسیدن سی و سومین سالگرد فاجعه دردناک هفتم تیر، یادآور حادثه غم انگیز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی، یکی از استوانه های علمی، سیاستمدار برجسته و پیش رو در سازماندهی انقلاب اسلامی و هفتاد دو تن از بهترین همسنگران وی و یاران وفادار حضرت امام خمینی(ره) است که در آتش کینه و عداوت دشمنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان می دانستند که شهید بهشتی محور و طراح است و در تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضایی دستی بر آتش داشت، تصریح کرد: منافقان کوردل برای جلب رضایت اربابانشان و در رأس آنها آمریکا، دست به جنایت وحشیانه شهادت بهشتی زدند اما غافل از آنکه شهادت آن عالم مجاهد و نستوه موجب رسوایی منافقان و اثبات حقانیت ایران اسلامی می شود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که هفتم تیر موجب اثبات حقانیت اسلام و انقلاب شد، اظهار داشت: مدیران، گفتار و رفتار شهید بهشتی را الگوی کاری خود برای اعتلای هر چه بیشتر انقلاب قرار دهند چرا که این شهید زحمت کش و مردمی در شکل گیری انقلاب و بعد از پیروزی نقش موثری داشت.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که دکتر بهشتی عالم به زمان بود و شناخت و بصیرت عجیبی در حوزه دینی و مسائل روز دنیا داشت، افزود: واقعه هفتم تیر موجب ادامه یافتن با شتاب بالنده حیات نوپای انقلاب اسلامی ایران و ریشه دار شدن پایه‌های آن در دل حقیقت جویان و انسان‌های آزادیخواه جهان شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خط نفاق اندیشه های ارزشمند شهید بهشتی را تاب نیاورد، بیان داشت: خط نفاق در 35 سال اخیر 17 هزار نفر از فرزندان این انقلاب را به شهادت رساند و این اثبات کننده حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب برای تضعیف انقلاب تلاش های گسترده ای انجام دادند، گفت: ترور های فیزیکی سال های ابتدایی پیروزی انقلاب تنها گوشه ای جنایت های گروه نفاق علیه ملت ایران بود.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت رسیدگی جدی پرونده مفسدان اقتصادی از سوی دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: قانون فقط برای ضعفا نیست، دزدان کلان باید مجازات شوند و مردم نیز باید قوه قضاییه را حمایت و به آن اعتماد کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان باید طبق رهنمودهای رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر دارند.

 

وی همچنین به حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: ایشان تیم مذاکره‌کننده را افرادی امین، شجاع، غیور و متدین معرفی کردند و در این خصوص دیگر نگرانی وجود ندارد.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که همه ما پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای باشیم، افزود: دلواپسی های بی مورد پسندیده نیست، چون رهبر معظم انقلاب در جریان همه مسائل مذاکرات هستند./950/پ201/ب1

ارسال نظرات