۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۷۰۵۵۰

واکنش علما و انقلابیان بحرینی به تهدید داعش مبنی بر انجام عملیات تروریستی در این کشور

خبرگزاری رسا ـ علما و انقلابیان بحرینی در پاسخ به تهدید یکی از رهبران داعش در حمله به مساجد بحرین از عزم خود برای حضور بیشتر در مساجد خبر دادند.
واکنش علما و انقلابیان بحرینی به تهدید داعش مبنی بر انجام عملیات تروریستی در این کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، جوانان و انقلابیان بحرین به ادعای سرکرده داعش در این کشور که مقصد بعدی انفجار تروریستی را شیعیان بحرین اعلام کرده بود، واکنش نشان دادند.

 

ترکی البنعلی عضو سابق نیروی امنیتی آل خلیفه و یکی از سرشناس ترین رهبران داعشی پس از انفجار تروریستی ظهر جمعه مسجد امام صادق (ع) منطقه صوابر کویت در سخنانی تهدید کرد که مقصد بعدی داعش مساجد بحرین است.

 

آیت الله شیخ محمد سند با اشاره به خطر تروریسم برای منطقه تصریح کرد: هدف از ایجاد اختلافات طایفه ای و تبعیض نژادی، تشکیل حاشیه امنیتی برای برخی از حکومت های منطقه است. مسؤولیت فتنه‌ طایفه ای متوجه حکومت ها و نشر دهندگان تفکرات اختلافی خواهد بود.

 

جوانان و انقلابیان بحرین تاکید کردند که این تهدیدها عزم مردم را برای حضور بیشتر در مساجد بیشتر می کند.

 

ائتلاف 14 فوریه در پاسخ به این تهدید خاطرنشان کرد: حکومت بحرین با هدف قرار دادن مقدسات،  تخریب مساجد، تشویق تندروها و کشتن مردم سنگ بنای جریانات تروریستی را در بحرین پایه گذاری کرد و در صورت بروز هر اتفاقی، مسؤولیت آن متوجه نظام آل خلیفه خواهد بود.

 

گفتنی است پس از انفجار مسجد امام علی (ع) قدیح عربستان و با وجود مخالفت های شدید نظام آل خلیفه، جوانان و انقلابیان بحرینی با تشکیل کمیته های مردمی وظیفه حراست و دفاع از مساجد کشورشان را بر عهده گرفتند./981/ب902/د

ارسال نظرات