۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۷۰۶۹۴
نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس(3)؛

محفل انس با قرآن با حضور منتخبان جلسات حاشیه شهر مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر کانون مداحان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور منتخبان جلسات حاشیه شهر مشهد در حاشیه برگزاری دومین روز از دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار شد.
محفل انس

کاظم اکبرزاده، دبیر کانون مداحان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت:محفل انس با قرآن ویژه خانواده ها و کارکنان کانون مداحان هر شب در رواق دارالهدایه حرم رضوی از ساعت 12 تا 2 بامداد برگزار می شود.

  

وی افزود: این برنامه ها شامل سخنرانی و دعای مجیر است که این برنامه با همکاری کانون مداحان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سازمان بسیج مداحان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، محفل انس با قرآن کریم با حضور منتخبان جلسات حاشیه شهر مشهد در حاشیه برگزاری دومین روز از دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار شد.

 

 این محفل قرائت آیات نورانی قرآن کریم هر شب در طول برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود که طی دو شب برگزاری، مورد استقبال عموم مردم نیز قرار گرفته است.

 

این محفل هر شب میزبان یکی از جلسات منتخب حاشیه شهر مشهد خواهد بود و در واقع این جلسات، محافل هفتگی و شبانه خود را در نمایشگاه و در کنار عموم مردم برگزار می‌کنند.

 

همچنین در روز افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد محفل بزرگ قرآنی با حضور بیش از پنج هزار نفر از مردم مشهد و تلاوت قاریان بین‌المللی ایران و مصر و عراق برگزار شد.

 

دهمین نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس با مشارکت 30 دستگاه اجرایی و با حضور 27 کشور خارجی در بخش بین الملل است که 16 کشور آفریقایی و 11 کشور آسیایی است.  

 

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از ششم تا 16تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس در حال برگزاری  است و بازدید برای عموم آزاد است./934/ت303/ب5

 

ارسال نظرات