۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۷۱۱۴۶

بیانیه تیپ امام جعفر صادق نمایندگی خراسان پیرو سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) دفتر نمایندگی خراسان پیرو سخنرانی چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب با موضوع غواصان دریا دل، بیانیه ای صادر کرد.
بسيج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تیپ  مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) دفتر نمایندگی خراسان پیرو سخنرانی چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب با موضوع غواصان دریا دل، بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بـِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ و الصِّـد یقیــن

 

ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ: ‎گمان مبرید آن هائى را که در راه خدا کشته مى شوند مرده اند، بلکه آنها زنده اند و در نزد خدایشان روزى مى خورند.(آل عمران/169) 

 

مقام معظم رهبری فرمودند: مجاهدت آن ها ــ که به عنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت.  آنها همچنان که خداى متعال فرموده است، زنده اند. ما باید تلاش کنیم آن ارزشهایی را که آنها به خاطر آن در این میدانها وارد شدند، زنده بداریم. ... غوّاصان دریادل، غوّاصان خط شکن، ... متعلّق به همه ى ملّت ایرانند.  22/7/1382

 

سلام و درود بی پایان به شهداى مظلومی که بر عهد خویش با خداوندمتعال قهرمانانه ایستادند و با نثار خون پاکشان، عشق به ذات احدیت را که بر خواسته از معرفت عمیقشان بود، در این زمان معنا نمودند. این روزها نسیم جان فزای بهشتی در مرزهای امن میهن اسلامی ایران وزیدن گرفت و عطر حضور معنا دار 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 در فضای کشور پیچید. معنای حضور سرو قامتانی که با دستان بسته زنده به گور شدند و پس از سال ها این زمان را برای بازگشت شکوهمندانه و عزت آفرین انتخاب کردند، آن است که به ما خاک نشینان یادآوری کنند که مقاومت در همه حال برای بقای دین و ارزش ها ضروری است و رزمنده ی هر جبهه ای که  باشی، باید این گونه پای اصول و ارزش ها بایستی!! و در برابر مطالبات ناحق زورگویان تسلیم نگردی.

 

معنای این حضور دیر هنگام اما به موقع آن است که از خود بپرسیم، خنکای امنیتی که سال ها جانمان را نوازش می دهد، دستاورد تلاش چه کسانی است و تداوم آن نیز به مقاومت و پایداری وابسته است. از خود بپرسیم که آن بلند همتان  با دست بسته تسلیم نشدند و ما نباید با دست باز سند تسلیم خود را چه امضاء کنیم؟ راه حفظ عزت نیز چیزی جز شجاعت و خطر کردن در راه ولایت نیست!.

 

پیام آن دست بستگان ، عزتی است که با دستان خالی و بسته می توان از چنگال زورگویان ربود. پیام آنها این بود که باور کنیم، امروز در اوج قدرت و اقتداریم و اگر این احساس حقیقی را درک نمی کنیم، شهیدان به ما یادآوری می کنند که دیروز با دست بسته و در گرما گرم نبردی نا برابر در جزیره بوارین و شلمچه مقتدر ماندیم و امروز که آن خون ها ما را به اقتدار رسانده اند، نباید دچار خود فراموشی و پشت کردن به داشته هایمان گردیم.

 

پیام گلگون کفنان غواص آن است که رزم ما در جبهه های دیگری چون جبهه ی دیپلماسی ادامه دارد و اقتدار نظام این بار شما را با دست باز به مصاف دشمن فرستاده است تا درس مقاومت و ایستادگی را پرشورتر از گذشته به دشمن یادآور شوند و با اقتدار حق مسلم ملت بزرگ ایران را از دشمنان بازستانند.

 

 مسئولین دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بدانند که این شهدای عزیز، دستانشان بسته شد تا امروز دستان شما در مذاکرات باز شد و حافظ ارزش هایی باشید که آن بزرگمردان حاضر به ایثار جان پاکشان شدند. پس ارزش این فرصت و ظرفیت را بدانید و صدای خروش ملت ایران را بشنوید که در روز تشییع پیکرهای شهداء فریاد بر آوردندکه: (نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا) !!.

 

سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی،ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور و معنا دار ملت عزیز ایران اسلامی که در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته،  ابراز ارادت و وفا کردند.اعلام می‌دارد یک لحظه از آرمان الهی خود که همانا مبارزه با ظلم و استکبار است، عقب نشینی نخواهیم کرد  و تا پیروزی جریان حق، دست از مجاهدت در راه خدا برنخواهیم داشت.

 

در پایان، به دشمنان کشور عزیزمان ایران، گوشزد می‌کنیم که ما هنوز بر مبانی انقلاب معتقد و پای بندیم و به مقام بالای شهدا و به روح بلند آنان عرض ارادت خالصانه داشته و بر تداوم راه عزت بخش آنان تأکید و تجدید بیعت می کنیم./859/پ203/ب5

 

ارسال نظرات