۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۲۷۱۱۹۳
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار سرپرست استانداری قم:

هرگونه اقدام مثبت در قم سبب خرسندی رهبر معظم انقلاب می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به همراهی و تعامل حوزه های علیمه و علما با دولتمردان در پیشبرد اهداف عالی نظام گفت: هر اقدام مثبتی در مورد قم موجب خرسندی مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام است.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا، فریدون همتی سرپرست استانداری قم  عصر سه شنبه با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار و گفتگو کرد.


آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار با اشاره به ویژگی های مذهبی قم، وجود حرم کریمه ی اهل بیت (س) و حوزه های علمیه را مورد توجه قرار داد و گفت: این ویژگی ها قم را به ام القرای جهان تشیع تبدیل کرده است.


وی عقب ماندگی چند دهه ای استان قم را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه این محرومیت از زمان رژیم پهلوی بر قم تحمیل شده است افزود: مسئولان قم باید با جذب اعتبارات ملی این عقب ماندگی ها را جبران کنند.


امام جمعه قم در ادامه با اشاره به معضل عدم ثبات مدیریتی در قم بر ترمیم خلأهای مدیریتی در این استان تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه ی بلند مدت به صورتیکه مدیران جدید نیز ادامه ی کارهای مدیران قبلی را پیگیری کنند در این راستا راهگشا خواهد بود.


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به ضرورت پیگیری طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان و اهمیت بهره برداری آنها افزود: این طرح ها باید در اسرع وقت تکمیل و به نتیجه برسند و از فرسایشی شدن روند پیشرفت پروژه ها بایستی جلوگیری شود.


وی با اشاره به همراهی و تعامل حوزه های علیمه و علما با دولتمردان در پیشبرد اهداف عالی نظام تصریح کرد: هر اقدام مثبتی در مورد قم موجب خرسندی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و دلسوزان نظام است .


فریدون همتی سرپرست استانداری قم نیز با بیان سوابق کاری خود از ابتدای انقلاب تاکنون اظهار کرد: خدمت گزاری به شهر مقدس قم افتخاری بزرگ است و با توجه کامل به منویات مقام معظم رهبری و نیز با برنامه محوری می توان آرمان های نظام را بیش از پیش در قم متبلور نمود.


وی با بیان اهمیت اعتمادسازی و فراهم نمودن فضای مناسب سرمایه گذاری در استان خاطر نشان کرد : باید شرایط جذب کارآفرینان در قم به گونه ای مساعد و مطلوب باشد که از سراسر ایران و حتی خارج از کشور ، سرمایه گذاران با میل و رغبت جذب موقعیت ویژه استان قم شوند.


مشاور عالی وزیر کشور با تأکید بر برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های مختلف در زمینه مسائل استان تصریح کرد : درصدد هستیم تا با تدوین برنامه توسعه پنج ساله متناسب با نیازهای قم در همه بخش ها ونیز کسب نظرات سازنده علما و حوزویان این برنامه را بعنوان پیوست برنامه ششم توسعه کشور ارائه دهیم و محور حرکت همه نیرو ها را به سمت رشد و توسعه ی همه جانبه ی استان به حرکت درآوریم.


حجت الاسلام والمسلمین نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، رستمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، علیزاده مدیر کل حوزه استاندار، حجت الاسلام هاشمی مشاور استاندار، طباطبایی مدیر کل روابط عمومی استانداری و حجت الاسلام حسینی مدیر کل اوقاف استان قم آقای همتی را در این دیدار همراهی نمودند./1323/د102/ج

ارسال نظرات