۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۷۲۰۷۰
سرپرست معاونت سازمان بین‌الملل بسیج:

امروز حقوق بشر آمریکایی برای حفظ منافع آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت سازمان بین‌الملل بسیج گفت: امروز جلمه حقوق بشر بازیچه دست استکبار جهانی شده تا هر جا که منافع آنها در خطر باشد خود ناقضان حقوق بشر شوند.
حقوق بشر آمريکايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباسی، سرپرست معاونت سازمان بین‌الملل بسیج امروز در نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که در سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی برگزار شد، گفت: حقوق بشر از جملات معروفی است که امروز زیاد شنیده می‌شود.

 

وی افزود: امروز جلمه حقوق بشر بازیچه دست استکبار جهانی شده تا هر جا که منافع آنها در خطر باشد خود ناقضان حقوق بشر شوند.

 

سرپرست معاونت سازمان بین‌الملل بسیج با اشاره به سقوط هواپیمای ایرباس ایران توسط آمریکا در سال 66 عنوان کرد: امروز در حالی از ناقضان حقوق بشر در دنیا به عنوان حامیان حقوق بشر یاد می‌‌شود که از هر ابزار و وسیله برای سرکوب ملت‌های آزاده استفاده می‌کنند.

 

عباسی افزود: ناقضان حقوق بشر به عنوان حامیان حقوق بشر یاد می‌شوند در حالی که هواپیمایی ملتی آزاده را در آب‌های خونین خلیج فارس می‌زنند.

 

وی بیان داشت: ایادی و اذناب منطقه‌ای آمریکا چون صدام در جنگ از هر ابزار و وسیله چون سلاح‌های شیمایی برای مقابله با ملت عزتمند ایران استفاده کردند آیا این همه نقض حقوق بشر نبود.

 

سرپرست معاونت سامان بین‌الملل بسیج افزود: اما امروز همین آمریکا که از طرق دیگر به اهداف خود دست نیافت چاره‌ای جز مذاکره با ملت ایران را ندارد و می‌خواهد از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند.

 

عباسی گفت: نقض حقوق ملت ایران درسال‌های متمادی از سوی آمریکا آشکار است، امروز ما به عنوان صدای مظلومان دنیا از کشورهایی که خود را حامی حقوق بشر می‎دانند درخواست شنیدن صدای خود را داریم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: چرا امروز چشم‌های رصد کننده دنیایی که آمریکا را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند، عربستان این مزدور آمریکا را رصد نمی‌کند که چگونه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را مورد تعرض قرار داده است./807/پ202/ح

ارسال نظرات