۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۷۲۳۴۴

انتقاد شدید عضو ارشد حزب الله لبنان از سیاه نمایی علیه ایران

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، از سیاه نمایی علیه ایران انتقاد کرد و گفت: هر کس به فتنه مذهبی و طائفه‎ای دامن بزند میانه‎رو نیست.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، امروز طی مراسمی که در شهر عنقون لبنان برگزار شد به بررسی وضعیت این کشور پرداخت و گفت: جریان 14 مارس مسؤول تعطیلی کشور و عدم انتخاب رییس جمهور لبنان است.


وی از هجمه برخی جریان‎ها علیه ایران انتقاد کرد و افزود: تحریک مذهبی و ملی جهت ترساندن لبنانی‎ها و اعراب از فعالیت‎های ایران چه معنایی می‎تواند داشته باشد؟


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان ادامه داد: هر کس به فتنه مذهبی و طائفه‎ای دامن بزند اعم از وزیر و یا نماینده پارلمان به طور قطع در مسیر اعتدال قدم برنمی‎دارد.


وی افزود: برخی با تحریک فتنه مذهبی و طائفه‎ای درپی متزلزل کردن ثبات لبنان هستند. آنان با اقداماتشان کشور را در مرحله خطر وارد می‎سازند.


حجت الاسلام قاووق از حمایت برخی از کشورهای منطقه از تروریسم انتقاد کرد و گفت: حق ملت لبنان است که بداند کدام یک از کشورهای عربی از جریان‎های تکفیری حمایت می‎کند و سر سربازانشان را قطع می‎سازند./994/ب902/د

ارسال نظرات