۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۷۳۰۴۳
مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

روز جهانی قدس جلوه ای از همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌دلی وهم‌‌زبانی مد نظر رهبر معظم انقلاب باید در روز جهانی قدس جلوه‌ای دیگر داشته باشد و مردم انزجار خود را نسبت به جنایت‌های دشمنان اعلام کنند.
حجت الاسلام يدالله رحماني ، مدير حوزه علميه خواهران چهارمحال و بختياري و امام جمعه بلداجي

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: مردم در روز قدس امسال انگیزه‌های زیادی برای حضور دارند و این انگیزه از اتفاقات در عرصه داخلی و بین‌المللی شکل می‌گیرد.


وی افزود: در عرصه داخلی وحدت مردم مهم است که رهبر معظم انقلاب به ‌درستی با طرح شعار همدلی و هم‌زبانی به آن پرداخته‌اند و هدف ایشان از این شعار این است که دشمنان باید یکپارچگی مردم ومسؤولان ما را در جبهه حق لمس کنند.


امام جمعه بلداجی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای و تمدید دوباره آن تصریح کرد: روز قدس، یک روز پس از اعلام نتیجه مذاکرات هسته‌ای برگزار خواهد شد و این همزمانی نشان دهنده اهمیت زیاد روز جهانی قدس امسال است.


این مقام مسؤول به حساسیت مردم در موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: مردم ایران در این زمینه انتظار دارند که ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.


حجت الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت توافق نکردن، پایان دنیا برای انقلاب اسلامی نیست؛ این انقلاب همیشه در بحران‌ها خود را حفظ کرده و در حال حاضر این موضوع برای نظام و انقلاب بحران محسوب نمی‌شود.


مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، هراس دشمنان از انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت همه آحاد مردم دانست و افزود: دشمن بیشتر از ما به دنبال توافق است؛ چراکه از قدرت جمهوری اسلامی ایران می‌ترسد و از توان علمی و فنی ما در دستیابی به فناوری هسته‌ای آگاهی دارد.


این مقام مسؤول ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز موجودیت خود را در خطر می‌بیند و بارها نگرانی خود را در موضوع مذاکرات هسته‌ای اعلام داشته است؛ این نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با استکبار جهانی دارد.


وی با تأکید بر پذیرش تصمیم نظام در موضوع مذاکرات هسته‌ای از سوی همه مردم اظهار داشت: همه آحاد مردم، هم‌دل و هم‌زبان تصمیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را می‌پذیرند و این تصمیم را در صورت توافق و یا عدم توافق نباید به ‌حساب یک جناح گذاشت و هیچ‌کس حق ندارد که این تصمیم را پلی برای پیروزی‌های خود در آینده قرار دهد.


امام‌ جمعه بلداجی تصریح کرد: هم‌دلی وهم‌‌زبانی مد نظر رهبر معظم انقلاب باید در روز جهانی قدس جلوه‌ای دیگر داشته باشدو مردم انزجار خود را نسبت به جنایت‌های دشمنان اعلام کنند./9457/ت302/ب4

ارسال نظرات