۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۳۴۲
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا:

حمایت از مردم فلسطین و یمن مصداق عمل به آیات قرآن است/ روز قدس روز نمایش حقوق بشر اسلامی به جهانیان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) حمایت از مردم فلسطین و یمن را مصداق عمل به آیات قرآن عنوان کرد و گفت: روز قدس روز نمایش حقوق بشر اسلامی به جهانیان است.
راهپيمايي روز قدس مسجدالاقصي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) ظهر امروز در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با اشاره به اهمیت و فضیلت شب قدر گفت: هیچ طاعت و موقعیتی از عبادت را نباید کوچک شمرد؛ نگذاریم شب‌های باعظمت احیا با غفلت تمام شوند.

 

 وی افزود: خداوند شب قدر را در میان شب‌های خود پنهان کرد تا ما بتوانیم در میان این شب‌ها به بزرگی شب قدر پی ببریم و بتوانیم به‌اندازه یک‌عمر از این شب‌ها بهره ببریم.

 

 مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بابیان این که عمران و آبادانی مساجد با مؤمنان است، تصریح کرد: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و به عمران و آبادانی مساجد کمک کنیم.

 

 حجت‌الاسلام نوفرستی نشانه‌های افراد مؤمن و خیر را ایمان و باور قلبی به خداوند و معاد دانست و ادامه داد: کمک به امر ساخت‌وساز اضافه بر برکت در پول و زندگی موجب بهره‌مندی انسان از ثواب در زمان بعد از مرگ و باقیات‌صالحات می‌شود.

 

 وی به افزایش آمار طلاق در جامعه اشاره و اظهار کرد: متأسفانه در جامعه حرمت‌ها و قبح‌ها شکسته شده است و این امر موجب شده که ما برای همدیگر ارزش قائل نشویم.

 

 مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار خراسان جنوبی افزود: اگر ما با فروتنی و محبت باهم برخورد کنیم دل‌هایمان از عشق به یکدیگر پر می‌شود.

 

 وی ادامه داد: همه ما باید برای رفع طلاق که یک معضل اجتماعی است و متأسفانه در استان شاهد آن هستیم تلاش کنیم تازندگی‌ها محکم و ناگسستنی شود.

 

حجت‌الاسلام نوفرستی با تأکید بر این که هیچ‌گاه مؤمنان نباید ارزش و احترام به یکدیگر را فراموش کنند، گفت: خداوند ولی و اولیای خود را در میان مردم پنهان کرد تا ما به همه مردم احترام بگذاریم.

 

  وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس ادامه داد: طبق آیات قرآن مؤمنان باید باصلابت با دشمنان برخورد کنند و این حضور در روز قدس و دفاع از مظلومان عالم مصداق آیات الهی است.

 

 حجت‌الاسلام‌ نوفرستی حمایت از مردم فلسطین و یمن را مصداق عمل به آیات قرآن عنوان کرد و گفت: روز قدس روز نمایش حقوق بشر اسلامی به جهانیان است.

 

 وی با تأکید بر این که ما باید در روز قدس باصلابت برای دفاع از مظلومان حضور پیدا کنیم، گفت: به دلیل عدم انسجام امت اسلامی اکنون شاهد مصیبت‌هایی در عالم اسلام هستیم.

 

 مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تصریح کرد: سه جریان صهیونیسم سعودی، صهیونیسم مسیحی و اسلام آمریکایی مانند وهابی و داعش، امروز در جهان اسلام موجب انحراف در بیداری اسلامی‌شده‌اند.

 

 وی افزود: مستکبران حوادث تلخی در سوریه، لبنان و یمن ایجاد کردند و با حضور در روز قدس ضمن دفاع از مظلومان عالم، وظیفه انقلابی خود را انجام داده ایم./968/پ202/ب5

ارسال نظرات