۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۵۹۰
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از ایمان به آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شریف ایران امروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که سرباز و گوش به فرمان ولی فقیه هستند و از آرمان های انقلاب جدا نشده اند.
نادر قاضي پور

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا درارومیه اظهار داشت: در زمان امام راحل همه تبلیغات جهانی در دست صهیونیسم بود و آن ها نمی گذاشتند که اخبار واقعیفلسطین اشغالی پخش شود و آن ها را در همه جا تروریست و آدم کش معرفی می کردند امام خمینی (ره) برای احقاق حق فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضانرا به عنوان روز قدس معرفی کرد.

 

وی روز قدس را روز حق خواهی مردم مظلوم فلسطین است دانست و گفت: در اینروز تمام ملت ها حتی غیر مسلمان ها نفرت و انزجار خود را از جنایت های رژیم غاصب صهیونیسم نشان داده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند.

 

قاضی پور با اشاره به این که در فلسطین برادران اهل سنت زندگی می کنند،افزود: شیعه بنیانگذار حرکت عظیم انقلاب و روز قدس است که این نشانگر آناست که بین ساحت های مختلف اسلام وحدت وجود دارد.

 

وی اظهار داشت: حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی بیانگر این است که مردم امام راحل، انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب و سرزمین اسلامی ایران رادوست دارند و از آرمان های انقلاب جدا نشده اند.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم شریف ایران امروز باشرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که سرباز و گوش بهفرمان ولی فقیه هستند.

 

وی با بیان این که شعار های "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شعار هایاول انقلاب هستند که بر جای خود باقی اند، گفت: مرگ بر عربستان و آل سعودنیز جزء شعار ها ی راهپیمایی امسال است چرا که این مزدوران خون های پاکمردم بی دفاع را می ریزند.

 

قاضی پور با اشاره به وظایف سازمان های ملل در جهت ایجاد امنیت ملت ها،افزود: سازمان ملل مستقلی وجود ندارد چرا که اگر سازمان مللی وجود داشتالان وضعیت یمن، سوریه و عراق این گونه نبود این سازمان ها وابسته پولهستند و از سوی آمریکا و اسرائیل تغذیه می شوند./1301/ت302/ج

 

ارسال نظرات