۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۷۳۶۸۹
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

استکبارستیزی شاخص اصلی انقلاب اسلامی ایران/ راهپیمایی روز قدس لرزه بر پیکر استکبار می‌اندازد

خبرگزاری رسا ـ شیری با بیان این‌که شاخص اصلی انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و راهپیمایی پرشور روز قدس لرزه بر پیکر استکبار می اندازد، گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نشان از تیزبینی و آینده‌نگری امام راحل داشته است.
روز قدس

غلامحسین شیری، رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به این‌که حضور میلیونی ملت ایران در این حماسه بزرگ نشان از آگاهی، بصیرت و بیداری ملت نسبت به جریان‌های ضداسلامی در منطقه و جهان است، اظهار داشت: روز قدس تبدیل به کابوسی برای رژیم صهیونیستی شده است.


وی با بیان این‌که شاخص اصلی انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی است و راهپیمایی پرشور روز قدس لرزه بر پیکر استکبار می اندازد، خاطرنشان کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نشان از تیزبینی و آینده‌نگری امام راحل داشته است.


شیری با تأکید بر این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس محور وحدت امت اسلامی است، گفت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های راهپیمایی روز قدس این است که اشغال فلسطین نباید از یادها برود، چرا که رژیم صهیونیستی به دنبال عادی جلوه دادن این مسأله و اعلام مالکیت بر سرزمین اشغالی مسلمانان هستند.


نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان این‌که در سایه نام‌گذاری روز قدس، اکنون فلسطین مساله روز دنیای اسلام شده است، گفت: ملت ایران امروز نشان دادند که تا فتح آخرین سنگرهای دشمن، مردم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان در برابر اشغالگران ایستادگی می کنند.


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس با اشاره به این‌که حماسه ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ستودنی است، گفت: مردم ایران همان ملتی هستند که در سرمای زمستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند و در گرمای سوزان تابستان در راهپیمایی روز قدس حضوری حداکثری دارند، باید قدرشناس این مردم بود.


شیری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی مردم فلسطین دو تجربه و الگوی ارزشمند برای دیگرکشورهای اسلامی زیر ظلم بوده تا آنان از این حرکت های رهایی بخش برای تحقق آرمان هایشان الگو بگیرند، پیام امروز روز جهانی قدس ایتاسدگی و مقاومت در برابر اشغالگران است./853/ت302/ح

ارسال نظرات