۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۲۷۴۰۵۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عاملی برای تحکیم بنیان خانواده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عاملی برای تحکیم بنیان خانواده است که می تواند کانون ارزشمند و تاثیرگذار خانواده را مستحکم کند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به روز حجاب و عفاف، گفت: حجاب و عفاف از اهمیت ویژه و گرانقدری برخوردار بوده که باید به آن توجه شده و اهتمام ارزشمندی در راستای ترویج آن وجود داشته باشد.


امام جمعه چمستان با بیان این که موضوع با اهمیت حجاب و عفاف همواره بخش عمده و مهم رسالت انبیاء، اولیاء، دلسوزان جامعه و علما بوده است، بیان داشت: باید تلاش های ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف صورت گیرد.


وی با تاکید بر این که با اهتمام و حراست از حریم حجاب و عفاف بسیاری از گناهان جامعه حذف می شود، خاطرنشان کرد: ترویج حجاب و عفاف برکات و ثمرات بسیاری داشته و می تواند اثرگذاری ارزشمندی در راستای تحکیم ارزش ها داشته باشد.


حجت الاسلام جباری بیان داشت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف می تواند در تهذیب و تطهیر جامعه از آلودگی ها کمک خوبی انجام داده که باید در میان آحاد مردم ترویج شود.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عاملی برای تحکیم بنیان خانواده است که می تواند کانون ارزشمند و تاثیرگذار خانواده را مستحکم کند.


امام جمعه چمستان با بیان این که بهره گیری از حجاب اسلامی از بین برنده و مانع نگاه های آلوده و زهرآگین می شود، افزود: حجاب و عفاف می تواند دیواری بلند در برابر نگاه نامحرمان باشد.


حجت الاسلام جباری، تصریح کرد: اگر فقر دینی افرادی که امروز در جامعه اسلامی ظاهری فریبا و آراسته را برای خود ایجاد می کنند رفع شود مشکل بدحجابی حل خواهد شد که باید به آن توجه شود.


وی با تاکید بر این که حجاب و عفاف یکی از مهم ترین مسائل است که باید برای ترویج آن گام برداشته شود، گفت: رعایت حجاب و عفاف از ملزومات دین مبین اسلام بوده که باید به نحوی شایسته رعایت شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات