۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۲۷۵۷۹۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین مطرح کرد؛

یمن قطعه ای از تشیع ناب محمدی/ تحولات موجود در عربستان موجب بیداری در منطقه شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین با اشاره به این که یمن قطعه ای از تشیع ناب محمدی است، گفت: از گذشته در کشور یمن تشیع گسترش پیدا کرده است و مردم یمن به لحاظ اعتقادی، اجتماعی و فکری نزدیک به مردم ایران هستند.
حجت الاسلام محمد جواد اميني

حجت الاسلام محمد جواد امینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که یمن قطعه ای از تشیع ناب محمدی است، گفت: از گذشته در کشور یمن تشیع گسترش پیدا کرده است و مردم یمن به لحاظ اعتقادی، اجتماعی و فکری نزدیک به مردم ایران هستند.

 

وی افزود: کشور یمن در جنوب عربستان واقع شده و تجمع کثیر شیعیان در این منطقه است که از ابتدا مورد بی مهری آل سعود و به تعبیری آل یهود قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام امینی تحولات عربستان را موجب بیداری در منطقه دانست، گفت: موج بیداری در عربستان نیز تأثیرگذار بوده است و مردم شیعی یمن خونشان به جوش آمده است و ندای حق سر دادند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین مردم  مظلوم یمن را همراه با  مردم ایران دانست و گفت: کفار با وجود این که اعتقادات درستی نداشتند، در ماه های حرام دست به جنگ و خونریزی نمی‌زدند، اما امروز آل سعود در ماه رجب که از ماه های حرام است نیز به تجاوز خود ادامه داد و سبب قتل‌عام و خونریزی در یمن است.

 

نژادپرستی در آمریکا غوغا می کند

به گفته وی، کشورهایی که با عربستان متحد شده اند از جیره خواران اسرائیل و آمریکا هستند تا اقدامات آنها برایشان منفعت داشته باشد، از این رو در برابر هر اقدامی که منافع آنها را به خطر بیندازد و یا موجب وارد شدن لطمه به اسرائیل شود، موضع گیری می کنند.

 

وی با اشاره به این که اگر یک سگ یهودی و آمریکایی مورد بی مهری قرارگیرد مجامع بین المللی بلافاصله واکنش نشان می دهند، گفت: در آمریکا که مدعی آزادی و دموکراسی است، مردم به خاک و خون کشیده می شوند و نژادپرستی غوغا می کند، از این رو حوادث سبب شده است 20 درصد از قتل عام‌ها در آمریکا به دست پلیس این کشور انجام شود.

 

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به این که هر موقع منافع اسرائیل در خطر باشد مجامع بین المللی همراه با این رژیم غاصب است، گفت: قسمت عمده درآمد اسرائیل از نفت عربستان است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین گفت: مجامع بین‌المللی که برای دفاع از حقوق مظلومان تشکیل شده اند، در جنگ یمن با عربستان توجهی به مردم مظلوم یمن ندارند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات