۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۷۵۹۲۸
مدیر موسسه آوای بینش تبریز:

کتاب «مه شکن» با موضوع بصیرت در بیانات مقام معظم رهبری به زودی منتشر می شود

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام مطهری، گفت: موسسه آوای بینش با قصد تحقیق بر روی منویّات مقام معظم رهبری پایه ریزی شد و با هدف اشاعه این منویّات در بین اقشار مختلف مردم و با توجه به نیازهای مطرح شده شروع به جمع‌آوری اسناد مربوطه در قالب کتاب کردیم.
رهبر معظم انقلاب

 

حجت الاسلام رضا مطهری، مدیر موسسه آوای بینش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: موسسه آوای بینش با قصد تحقیق روی منویّات مقام معظم رهبری پایه ریزی شد، لذا با هدف اشاعه منویّات حضرت آقا در بین اقشار مختلف مردم و با توجه به نیازهای مطرح شده شروع به جمع‌آوری اسناد مربوطه در قالب کتاب کردیم.

 

وی در ادامه به تشریح فعالیت های موسسه پرداخت و افزود: تهیه و تدوین کتاب «شجره طیبه» با موضوع بسیج در بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین کتاب «ستایش آفتاب» از تولیدات این موسسه است.

 

این استاد حوزه در مورد کتاب ستایش آفتاب، عنوان کرد: این کتاب، مجموعه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مداحان است که با اقتباس از بیانات ایشان، ستایش آفتاب نام گرفته است که شامل هفتاد و دو توصیه رهبر معظم انقلاب به مداحان اهل بیت علیهم السلام است.

 

وی تصریح کرد: به زودی کتاب دیگری با عنوان «مه شکن» در موضوع بصیرت در بیانات مقام معظم رهبری چاپ و منتشر خواهد شد.

 

مدیر موسسه آوای بینش، تهیه و تدوین توصیه های مقام معظم رهبری به دانشجویان و دانشگاهیان، ویژگی های مردم آذربایجان و همچنین شیوه های تربیت کودک در منظر رهبر معظم انقلاب را از دیگر پروژ های آتی این موسسه عنوان کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تحقیق پیرامون بیانات مقام معظم رهبری، پیگیر برخی توصیه های ایشان در زمینه های مختلف از جمله جمع آوری مطالب مهم کتب مذهبی مانند لب اللباب مثنوی و بخشی از اشعار صائب تبریزی جهت بهره گیری مداحان اهل بیت علیهم السلام شده ایم که در بیانات خود به آنها اشاره کردند.

 

حجت الاسلام مطهری در خاتمه گفت: همچنین کتاب مسیحیت در قرآن از دیدگاه علامه فقید سید محمد حسین طباطبائی رحمةالله علیه از دیگر پروژه های تحقیقاتی این مرکز می باشد که در آینده رونمایی خواهد شد./854/ت302/ق

ارسال نظرات