۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۷۵۹۷۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نقش سربازان گمنام امام زمان در تأمین امنیت کشور غیر قابل انکار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در تأمین امنیت کشور، نقشی اساسی، بی بدیل و غیرقابل انکار است، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) توانسته اند انواع مکرها و توطئه ها علیه نظام را خنثی کنند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه، 30 تیرماه، در نشست شورای اداری این استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، با بیان این که نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در تأمین امنیت کشور، نقشی اساسی، بی بدیل و غیرقابل انکار است، اظهار داشت: فعالیت مجموعه اطلاعات هم در درون و هم در بیرون از کشور سبب استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است که باید قدر آن را بدانیم.

 


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که سربازان گمنام امام زمان(عج) توانسته اند انواع مکرها و توطئه ها علیه نظام را خنثی کنند، تصریح کرد: به یقین مردم و مسؤولان، شاهد تلاش های مجموعه اطلاعات در کشور هستند.

 

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اصالت دین در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است و اطلاعات و دستگاه های اجرایی دیگر، از این مهم نشأت گرفته اند.

 


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسؤولان و مردم باید از خدا خوف داشته باشند چراکه همه ما در نظر خداوند متعال هستیم.

 

 

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، اظهار داشت: عقلانیت مدیریت در مجموعه اطلاعات این استان سبب رفع بسیاری از مشکلات موجود شده است.

 


وی با تأکید بر این که مدیریت مطلوب در مجموعه اطلاعات چهارمحال و بختیاری، برخی از مشکلات این استان را به نقاط قوت تبدیل کرده است، افزود: همکاری فراوان و خلوص مدیرکل قبلی اطلاعات چهارمحال و بختیاری، کار را برای مدیرکل جدید سخت کرده است.

 


سلیمانی تصریح کرد: ایجاد تحول در حوزه های مختلف چهارمحال و بختیاری، نتیجه فعالیت گروهی و مدیریت مطلوب در مجموع دستگاه های اجرایی استان است./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات