۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۷۶۰۲۳
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اعضای هیئات مذهبی و کانون مداحان، بازوان فکری و اجرایی اداره تبلیغات اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: اعضای هیئات مذهبی و کانون مداحان بازوی فکری و اجرایی اداره تبلیغات اسلامی برای نظارت، هدایت و ارشاد برنامه های فرهنگی و در زمینه برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، می باشد.
حجت الاسلام قبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی در سالن جلسات اداره تبیلغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

 


حجت الاسلام قبادی با اشاره به اعضای هیئات مذهبی و کانون مداحان عنوان داشت: اعضای این دو صنف بازوی فکری و اجرایی اداره تبلیغات اسلامی برای نظارت، هدایت و ارشاد برنامه های فرهنگی و در زمینه برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، هستند.

 


وی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان و عده ای در برنامه های مذهبی شیطنت می کنند و مانع از برگزاری و یا برپایی مراسمات مذهبی به شکل درست می شوند و سعی در تغییر رویه این مهم را دارند از این رو جلسات چاره اندیشی در راستای مرتفع کردن مشکلات و ارائه راهکار و راه حل های مختلف الزامی است.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه تمامی هیئات مذهبی در ماه مبارک رمضان با اجرایی کردن برنامه های مختلف فرهنگی فعالیت چشم گیری داشتند که از آن ها قدردانی می کنیم و حامی آن ها نیز هستیم.

 


این مسؤول بیان داشت: گردهمایی مسؤولان هیئات مذهبی و اعضای کانون مداحان به معنای این است که طی این برنامه، مشکلاتی که گریبان گیر مؤسسات و هیئات فرهنگی و مذهبی است را رفع و رجوع کنیم.

 


حجت الاسلام قبادی در زمینه اطلاع رسانی مراسمات مذهبی یادآور شد: پیرامون بحث تبلیغات تنها مؤسسات و هیئات مسؤول برگزاری مراسمات مذهبی نیستند بلکه همگی باید در اجرایی کردن و حل مشکلات ساختاری، فکری، فرهنگی و ... اهتمام ویژه داشته باشیم.

 


گفتنی است، در این جلسه اعضای هیئات و کانون مداحان مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه و گزارشی از برنامه ها و عملکرد این مؤسسات را بیان کردند.

 


لازم به ذکر است، در گردهمایی پیرغلامان مداح که در شیراز برگزار می شود 9 نماینده از استان کرمانشاه شرکت خواهند کرد و از بین این 9 نفر شاخص ترین پیرغلام با رعایت ملاک های در نظر گرفته شده انتخاب و تقدیر و قدردانی خواهد شد./857/پ202/ب4

ارسال نظرات