۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۱۲۷
مدیر حوزه علمیه گلستان:

تقویت حوزه های علمیه بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه گلستان بر ضرورت حمایت از حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تقویت حوزه های علمیه است.
حجت الاسلام ملکي، مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه گلستان امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان در گرگان با تبریک به مناسبت سی روز روزه داری مؤمنان و کسب معنویت حاصل از ماه فضیلت، گفت: ماه رمضان فرصتی جهت توبه و بازگشت بود و چه خسران زده است کسی که در این ماه فرصت توبه بدست نیاورده باشد.

 

وی با اشاره به فضائل و دستاوردهای ماه رمضان گفت: باید از این دستاوردها محافظت و مراقبت کرده و نگذاریم به تاراج شیطان رود زیرا شیطان با ابزار وسوسه سعی در فریب انسان ها دارد.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان در ادامه سخنان خود به توافق هسته ای کشورمان با غربی ها اشاره کرد و گفت: اکنون نوبت تقویت زیرساخت های مادی و معنوی داخل کشور است.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: یکی از راه های تقویت زیرساخت های معنوی کشور، تقویت حوزه های علمیه است و باید این موضوع در برنامه کار دولت یازدهم قرار گیرد.

 

حجت الاسلام ملکی در ادامه گفت: کاهش بودجه های جاری حوزه های علمیه به صلاح مدارس علمیه نیست و تضعیف آنها را در پی دارد.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان به نقش ارزشمند و اثرگذار حوزه های علمیه در رشد و گسترش مبانی دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی ما می توانیم ادامه دهنده راه انبیاء و اولیای الهی باشیم که حوزه های علمیه را تقویت کنیم.

 

وی با اشاره به این که تنها حوزه های علمیه هستند که ترویج کننده شریعت محمدی در جامعه هستند، افزود: کسی غیر از حوزه و روحانیت دلسوز ارزش های دینی و اسلامی در جامعه نیست.

 

حجت الاسلام ملکی بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان را تقویت حوزه های علمیه دانست و تصریح کرد: هر چه حوزه های علمیه از توان و گستردگی بالاتری برخوردار باشند به حتم حضور طلاب و روحانیان نیز در جامعه بیشتر خواهد شد و همین مسأله مانع نفوذ هجمه های فرهنگی در جامعه اسلامی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه گلستان بر ضرورت تقویت حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: به حتم تقویت حوزه های علمیه بهترین راه گسترش و توسعه ارزش های دینی در جامعه است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات