۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۵۶۱

دو کتاب قرآنی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: دو کتاب قرآنی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منتشر شد.
خبرگزاري رسا - اوقاف و امور خيريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن امیری معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: دو کتاب قرآنی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منتشر شد.

 

وی در ادامه ابراز داشت: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و همچنین در جهت ایجاد یک استاندارد برای آموزش شرکت کنندگان در طرح ملی حفظ قرآن کریم اقدام به انتشار این دو کتاب کرده است.

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: کتاب 300 موضوع در 300 صفحه گرد آوری و به چاپ رسیده که ویژه بزرگسالان است و در ارتباط با آیه هایی از قرآن کریم است که به موضوعاتی مانند فروع دین و اخلاق اشاره دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: کتاب 300 موضوع همچنین جهت حفظ موضوعی قرآن کریم در دوره های طرح ملی تربیت حفظ قرآن کریم استفاده می شود.

حجت الاسلام  امیری بیان کرد: کتاب مسافران آسمانی نیز ویژه نوجوانان به چاپ رسیده است که این کتاب به 120 آیه قرآن کریم در موضوعات فروع دین و اخلاق در سیره قرآن کریم اشاره دارد که این کتاب نیز برای نوجوانانی که در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت می کنند منتشر شده است.


وی خاطر نشان کرد: این کتاب ها در قطع جیبی و از هر کدام 5000 جلد چاپ شده است که به صورت رایگان در اختیار افراد گذاشته می شود همچنین هزینه چاپ این کتاب ها 700 میلیون ریال شده است که از طریق اعتبارات فرهنگی، بقاع متبرکه و نیات منطبق تامین شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: با توجه به حجم عظیم فعالیت های قرآنی و همچنین اجرای طرح بزرگ ملی تربیت حفظ قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و عدم اعتبارات کافی در این حوزه از مسؤولان و خیرین عزیز خواهشمندم که به این حوزه نگاه ویژه ای داشته باشند و این اداره را در این راه یاری کنند./939/پ202/ق

ارسال نظرات