۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۷۶۷۲۰
استاد حوزه و دانشگاه:

استکبار جهانی با کاشت نطفه وهابیت در خاورمیانه اسلام ناب را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ریاضی با بیان این‌که استکبار جهانی سعی بر این دارد در کشورهای اسلامی با تغییر اسلام ناب، به اسلامی بی‌هویت و بی‌تفاوت به جهان اطراف خود، آن را منحرف کنند، گفت: استکبار جهانی با کاشت نطفه وهابیت در منطقه خاورمیانه می‌خواهد مردم را از اسلام بهراساند و از این طریق میزان گرایش به اسلام را در کشورهای خود کاهش دهد.
فرقه ضاله وهابيت
حجت الاسلام باقر ریاضی بخشایش، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با محکوم کردن اقدام شنیع فرقه وهابیت در تخریب قبور ائمه اطهار(ع)، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب پابرهنگان و مستضعفین بوده که احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) است.
 
وی با اشاره به بیانات امام راحل، ابراز داشت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره)،اسلام ناب محمدی(ص) از هنگام ظهورش متعرض نظام های استکباری و سلطه گر بوده و حامی مستضعفین و پابرهنگان و محرومان بوده است.
 
این استاد جامعه المصطفی(ع) تبریز، ادامه داد: در عصر ما، آنچه که در دنیای اسلام جریان دارد این است که دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) با تشکیل و راه اندازی گروه های تکفیری و سلفی می خواهند چهره اسلام را خشن و متحجرانه نشان دهند و چهره ای منفور از آن به جهانیان ارائه کنند.
 
وی تأکید کرد: استکبار جهانی سعی بر این دارد که اسلام آمریکایی، را به جای اسلام ناب محمدی(ص) بر جهانیان عرضه کنند و در کشور های اسلامی نیز با تغییر اسلام ناب، به اسلامی بی هویت و بی تفاوت به جهان اطراف خود، دین به حق محمد رسول الله(ص) را منحرف کند.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: استکبار جهانی با کاشت نطفه وهابیت و رشد و نمو آن در منطقه خاورمیانه و خروج گروهایی تکفیری دیگر مانند داعش و جبهه النصره قصد دارند مردم را از اسلام بهراساند، از این طریق می خواهد میزان گرایش به اسلام را در کشور های خود کاهش دهد.
 
وی خاطرنشان‌ کرد: در این راستا چون انقلاب اسلامی ایران، پرچمدار اسلام ناب محمدی، مورد هجمه های دشمن چه از خارج از دنیای اسلام و چه از داخل دنیای اسلام قرار گرفته است، و توسط گروه های تکفیری و سلفی مورد هجمه قرار می گیرد.
 
حجت الاسلام ریاضی، نتیجه تفکر افراطی وهابیت را گروه جنایت کار داعش عنوان کرد و گفت: تخریب قبور ائمه اطهار(ع) که امری ناشایست از سوی فرقه وهابیت بود امروز نیز به نوعی توسط داعش با تخریب اماکن مذهبی، قبور پیامبران و تخریب آثار باستانی ادامه دارد./854/ت302/ف
ارسال نظرات