۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۷۶۷۷۰
استاد حوزه و دانشگاه:

فرهنگ مقاومت عامل اقتدار و صلابت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: تفکر ارزنده مقاومت سبب کوتاه آمدن استکبار جهانی و غرب شده و آن ها را بر سر میز مذاکره کشانده است و از امروز هم رسالت همدلی و همزبانی میان دولت، ملت و مسؤولان کشور نیاز مبرم و اساسی است.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که نظام اسلامی در سایه همدلی و همزبانی در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: این اقتدار سبب عزت بیش از پیش نظام اسلامی و سرافکندگی ایادی استکباری شده است.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: وقتی رییس جمهور آمریکا بر عدم توانایی برای باز کردن پیچ و مهره های ماشین آلات هسته ای ایران اذعان دارد نشان از قدرت عزتمندانه، رهبر و ولی فقیه زمان ما خواهد داشت و این ارادت و اراده قوی ملت و رهبری خاری در چشم استکبار جهانی شده که باید نسبت به این اقتدار به خود بالیده و افتخار کنیم.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بعضی ها در این برهه از زمان در ذهن خود ارتباط  با آمریکا را می پرورانند، خاطرنشان کرد: باید به این افراد گفت متوجه تفکر خود باشید که امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی آمریکا را به شیطان بزرگ ملقب کرده است.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: باید بدانیم این فرموده امام راحل برای همیشه اعصار بوده و ایشان از همه ما بهتر به شیطنت آن ها آگاهی داشته و امروز هم شاگرد ایشان مقام معظم رهبری نیز همین تفکر را داشته و دارند.


وی ادامه داد: این امر در گرو بدبینی نبوده بلکه آن ها ثابت کردند که اهل نیرنگ و خدعه بوده و ذره ای از جوانمردی را نمی توان در وجود آن ها مشاهده کرد.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که در ایام مذاکرات نیز این امر برای ما روشن شد و چند روز گذشته نیز یاوه گویی های گذشته خود مبنی بر تروریسم بودن ایران را بیان کردند، افزود: باید از آن ها سؤوال کرد ما که چندین هزار شهید دادیم آیا تروریسم هستیم و شما که ثابت کردید در جنگ عراق بر علیه ایران و امروز هم در حمایت از منافقان و لشکر جدید دست نشانده خود به نام داعش که نه مسلمان و نه مسلمان زاده هستند حمایت دارید.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مسؤولان باید مراقب باشند حتی تفکر این که آن ها از شیطنت خود دست بر می دارند تفکر جالبی نیست و باید متوجه باشیم تا خدایی ناکرده چراغ سبز نشانشان ندهیم که اگر ذره ای ببینند اقتدار ما کم می شود.


 وی با تاکید بر این که صلابت نظام اسلامی مرهون امام راحل، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری است، بیان داشت: اگر در برابر ایادی استکباری کوتاه بیاییم در واقع از تفکر امام راحل، شهدا و مسیر ولایت جدا شده که باید جوابگوی آنان باشیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: پیرو فرمایش رهبر فرزانه انقلاب چه متن تهیه شده پس از طی روند قانونی در داخل کشور تصویب شود یا نشود ملت ایران از حمایت ملت مظلوم فلسطین، یمن، بحرین و ملت و دولت های سوریه و عراق و مجاهدان صادق لبنان و فلسطین دست بر نمی داریم که این آرمان ملت ایران است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: این تفکر ارزنده سبب کوتاه آمدن استکبار جهانی و غرب شده و آن ها را بر سر میز مذاکره کشانده است و از امروز هم رسالت همدلی و همزبانی میان دولت، ملت و مسؤولان کشور نیاز مبرم و اساسی است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات