۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۷۶۸۶۸
نماینده اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

مهم‌ترین عامل امنیت جمهوری اسلامی، رهبری هوشمندانه آیت‌الله خامنه‌ای است

خبرگزاری رسا ـ مولوی سلامی به عوامل تحقق امنیت پایدار در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین عاملی که سبب شده تا امنیت محقق شود، این است که نظام ما بر اساس قوانین دینی و الهی اداره می‌شود و در رأس آن فردی فقیه و آگاه است که در تمام موارد، اسلام را در نظر دارد.
مولوي سلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در مقر فرماندهی سپاه سلمان برگزار شد، گفت: بسیاری از جامعه شناسان که انقلاب کردند دریافتند تدوام انقلاب و استمرار بخشیدن به انقلاب به مراتب خیلی مشکل تر از انقلاب است.

 

وی با تأکید بر اینکه در یک انقلاب عناصر متعددی دخیل هستند، افزود: امنیت یک امر حیاتی و ارزنده است که در قرآن نیز بسیار به آن اشاره شده است.

 

مولوی سلامی با اشاره به اینکه این نظام بر اساس موازین اسلامی و دینی مدیریت می شود، افزود: سیاست های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، وحدت اقشار مختلف مردم و همکاری و همدلی مردم با مسؤولان چند مؤلفه مهم است که تا زمانی که این مؤلفه ها بر قدرت خود باقی باشند، امنیت پایدار خواهد ماند.

 

وی خاطرنشان کرد: امنیت ستودنی در این منطقه حاصل تعامل مردم شریف با نیروهای نظامی و  امنیتی است.

 

نماینده اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری به عوامل تحقق امنیت پایدار در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین عاملی که سبب شده تا امنیت محقق شود این است که نظام ما بر اساس قوانین دینی و الهی اداره می‌شود و در رأس آن فردی فقیه و آگاه است که در تمام موارد، اسلام را در نظر دارد.

 

مولوی سلامی افزود: عامل دوم در احقاق امنیت ایران، همکاری و تعامل متقابل مردم و مسؤولان نظام است و از نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان عامل سوم می‌توان نام برد اگر همکاری مردم با این نیروها کم‌رنگ شود، قطعا آسیب خواهیم دید، امنیت اساس پیشرفت و توسعه است و بدون آن، همه زیربناها از جمله آب، برق، مدرسه و دانشگاه دچار مشکل خواهند شد.

 

وی خطاب به افراد فریب‌خورده استکبار، تصریح کرد: کسانی که فریب دشمنان نظام اسلامی را خورده‌اند، مطمئن باشند که نمی‌توانند نظام را ساقط کنند، چنانچه دفاع هشت ساله ملت ایران نشان‌دهنده این امر است.

 

نماینده اهل‌سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: سه عامل ایمان به خدا، قرآن و قیامت، کفایت سیاسی و رهبری امام راحل و وحدت مردم را می‌توان مسبب شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی دانست، از این رو همین مؤلفه‌ها سبب دوام و استمرار نظام خواهند شد./831/پ202/ح

ارسال نظرات