۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۷۷۵۴۷
مدیر تبلیغات اسلامی روانسر:

تضعیف فرهنگ حجاب و حیا هدف دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی روانسر گفت: دشمنان اسلام بر تخریب اصیل ترین فضیلت که حجاب و حیا است تأکید دارند، چرا که با از بین بردن این دو امر پایه های ایمان سست شده و به هدف خود که تسلط بر مسلمانان است می رسند.
حجت الاسلام رهبر محمدي

حجت الاسلام رهبر محمدی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به دستاوردهای شهدا در هشت سال دوران دفاع مقدس، عنوان داشت: شهدا جان خود را در راستای ارزش های انقلاب و اسلام فدا کردند.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: شهدا تلاش کردند که فساد و تباهی، از جامعه پاک شود و اسلام ناب محمدی نهادینه شود، از این رو در وصیت نامه های خود به این مهم بسیار تأکید کرده اند.


وی با بیان اینکه شهدا به رعایت و حفظ حجاب بسیار تأکید کرده اند خاطرنشان کرد: قطعا رعایت نکردن حجاب سعادت جامعه را به خطر خواهد انداخت همچنین رعایت آن زمینه سعادت و برکات دنیوی و اخروی را فراهم می کند.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی روانسر در ادامه افزود: شهدا طی هشت سال دفاع مقدس حماسه ای بزرگ آفریدند و به دشمنان انقلاب و اسلام درس بزرگی آموختند که هیچ گاه اجازه تجاوز به خاک ایران را به خود ندهند.


این مسؤول ابراز کرد: دشمنان از جنگ فیزیکی نا امید شده اند چرا که همچنان روحیه شهادت طلبی در جوانان به قوت خود باقی است، از این رو قدم در مسیر جنگ نرم نهاده اند که با تمام قوا در حال ضربه زدن به ریشه اسلام هستند.


حجت الاسلام محمدی ادامه داد: دشمنان اسلام بر اصیل ترین فضیلت که حجاب و حیا است بیشتر توجه می کنند چرا که با از بین بردن این دو امر پایه های ایمان سست شده و به هدف خود که تسلط بر مسلمانان است می رسند.


وی عنوان داشت: در مرحله اول آگاهی و فرهنگ سازی در قشر جوان و خانواده پیرامون عواقب خطرناک ماهواره و شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی روانسر اظهار داشت: قطعا با بیرون انداختن این شیطان بزرگ پایه های اسلام در خانواده ها محکم تر خواهد شد و توطئه های دشمنان اسلام خنثی می شود.


این مسؤول در پایان به حفظ اتحاد و انسجام در مسلمانان تأکید و تصریح کرد: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه، بین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و اسلام رخنه می کنند، بدون شک با حفظ یکپارچگی و اتحاد میان مسلمانان، شیاطین بزرگ با عنایات خداوند سبحان نابود خواهند شد./857/ت302/ب4

ارسال نظرات