۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۴۲۲

کمپین اینترنتی مسلمانان اندونزی برای معرفی اسلام

خبرگزاری رسا ـ اعضای بزرگترین گروه اسلامی اندونزی در کمپینی، پیام صلح اسلام را به گوش جهانیان می‎رسانند.
مسلمانان اندونزي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، گروه نهضت العلمای اندونزی در نظر دارد با کمپینی اینترنتی به مبارزه با سوء برداشت های رایج در مورد اسلام بپردازند.
 
جوانان نهضت العلمای اندونزی با استفاده از رسانه های مجازی قصد دارند سوء برداشت ها و تبلیغات رسانه ها علیه اسلام را خنثی کنند.
 
ساویک علی یکی از اعضای فعال و سردبیر رسانه مجازی نهضت العلما، در کنگره سالانه این گروه گفت: بزرگترین رسانه اسلامی اندونزی 300 ژورنالیست دارد. حال تصور کنید تمام جمعیت گروه اسلامی نهضت العلما به عنوان ژورنالیست در عرصه رسانه ای فعالیت کنند.
 
وی که سابقا از دانشجویان مرکز اسلامی جاوه بوده است، افزود: برای آن که در رسانه ها نوشتار اسلامی شایان توجهی داشته باشیم، باید هر کدام از اعضا در توان خود شروع به نوشتن کند.
 
ساویک علی در ادامه سخنرانی خود در کنگره امسال گفت: اسلام در مجمع الجزایر اندونزی سابقه زیادی داشته و در سنت های مردم این منطقه ریشه دارد. اسلام در اندونزی نشانگر اخلاق، میهن دوستی، همزیستی مسالمت آمیز و بشر دوستی است.
 
اندونزی در میان کشورهای جهان بیشترین تعداد مسلمان را در خود جای داده است. حدود 85 درصد از جمیعت 237 میلیون نفری اندونزی را مسلمانان تشکیل می دهند./847/ب902/د
ارسال نظرات