۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۷۸۷۳۹
امام جمعه بروجرد:

وظیفه خبرنگاران ایجاد روحیه امید در جامعه و برقراری تعامل بین مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان خبرنگار موظف است با ایجاد تعامل بین مردم و مسؤولان روحیه امید در جامعه را زنده کند، گفت: اهالی رسانه باید با صداقت مشکلات را به گوش مسؤولان برسانند تا برای حل آنها تصمیم گیری شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران بروجرد که در حسنیه اهل البیت(ع) این شهرستان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: شهید صارمی از شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی است.

 

وی یادآور شد: شهید صارمی برای اجرای رسالت خطیر خبرنگاری و افشای چهره زشت گروهک متحجر طالبان در کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید.

 

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: شهید صارمی برای روشنگری افکار عمومی چهره از نقاب گروهک تروریستی طالبان برداشت.

 

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: خبرنگاران با وجود مشکلات فراوان از جمله مشکلات مالی از هیچ کوششی برای انجام وظایف خویش دریغ نمی کنند.

 

وی با بیان این که خبرنگار می تواند مردم را به آینده امیدوار کند و یا با سیاه‌نمایی مردم را از نظام دلسرد و مأیوس کند، افزود: خبرنگار موظف است با ایجاد تعامل بین مردم و مسؤولان روحیه امید در جامعه را زنده کند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که مسؤولان در یک نظام الهی همچون جمهوری اسلامی باید بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کنند، تصریح کرد: به دلیل مشکلات و گستردگی کار، خبرنگاران این وظیفه را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام ترابی تأکید کرد: اهالی رسانه باید با صداقت مشکلات را به گوش مسؤولان برسانند تا برای حل آنها تصمیم گیری شود.

 

خبرنگاران افکار عمومی را برای احقاق حقوق مردم بیدار می کنند

امام جمعه بروجرد با بیان این که خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران افکار عمومی را برای احقاق حقوق مردم بیدار و توطئه های استکبار را خنثی می کنند.

 

وی در ادامه یادآور شد: تعهد خبرنگار او را ملزم می کند که برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان تلاش کند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی خدمات شایسته ای به مردم ارائه کرده است، افزود: خبرنگاران باید مردم را در جریان این خدمات قرار دهند.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان این که استکبار برای تحقق اهداف خویش از بنگاه های بزرگ خبری دنیا استفاده می کند، اظهار داشت: خبرنگاران متعهد باید به بیان اهداف شیطانی قدرت های زورگوی دنیا بپردازند.

 

وی تأکید کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند افکار عمومی را در جریان حق کشی، آدم کشی و جنایات استکبار قرار دهند.

 

حجت الاسلام ترابی در پایان خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: امید است ادامه دهنده راه شهید صارمی باشیم و جنایات آمریکا را در گوشه گوشه جهان بیان کنیم./9459/پ202/ح

ارسال نظرات