۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۷۸۸۲۷
امام جمعه عجب شیر:

ادعای حقوق بشر از سوی دولتمردان آمریکایی امری مضحک و شرم‌آور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که امروز ادعای حقوق بشر از سوی آمریکایی ها بسیار مضحک و شرم آور است، گفت: امروز وجود زندان‌های مخوف آمریکا و سازمان سیا چون گوانتانامو و سیاهه جنایت های آن، چهره پلید و خبیث کشور آمریکا را برای جهانیان نمایان کرده است و کسی نیست که از این خباثت های آمریکا بی خبر باشد.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: یکی از شوخی های مضحک آمریکا با جهان و بشریت، دم زدن آن از حقوق بشر و کرامت انسانی است.

 

وی ادامه داد: آمریکا نه تنها خود را مدافع حقوق انسانی می‌داند، بلکه بی‌شرمانه به دیگران خرده می‌گیرد و بر سر دیگر کشور چماق نقض حقوق بشر را فرود می‌آورد و  حال آنکه بزرگ‌ترین ناقض حقوق انسان‌ها آمریکا و هم پیمانانش است.

 

امام جمعه عجب شیر حقوق بشر را چماق استکبار جهانی برای تضعیف و تحقیر دیگر ملت ها عنوان کرد و ادامه داد: هر جایی کشوری مخالف با سلطه گری و تمامیت‌خواهی آمریکا ظهور کند، آمریکا به هر بهانه ای به ویژه حقوق بشر سعی بر سوزاندن ریشه آن دارد.

 

وی با بیان این‌که نطفه آمریکا را با جنایت بسته اند، تصریح کرد: از همان ابتدای تشکیل حکومت آمریکا این کشور با جنایت بر علیه بشریت توأمان بوده است، از زمانی ترومن که دستور پرتاب بمب‌های اتم به شهرهای هیروشیما و ناکازاکی را صادر کرد، تا به امروز ریاست جمهوری اوباما، آمریکا روزی را بدون جنایت سپری نکرده است.

 

حجت الاسلام شربیانی آمریکا را دولتی جانی و دروغ گو خطاب کرد و افزود: این دولت جنایتکار، بی شرمانه برای جنایت‌های خود که برای انسان ها به ارمغان آورده است، بر سر بشریت منت می‌گذارد و طلبکارانه ادعای نجات بشریت را از جنگ دارد.


وی حضور آمریکا در هر نقطه ای
را همراه با جنگ خواند و خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکا فرود آوردن بمب اتم بر سر مردم شهر های هیروشیما و ناکازاکی را خدمتی بزرگ برای بشریت می دانند و ادعای پوچی را مبنی بر اتمام جنگ را از سوی خود فریاد می زنند.

 

امام جمعه عجب شیر گفت: امروز وجود زندان های مخوف آمریکا و سازمان سیا چون گوانتانامو و سیاهه جنایت های آن؛ چهره پلید و خبیث کشور آمریکا را برای جهانیان نمایان کرده است و کسی نیست که از این خباثت های آمریکا بی خبر باشد./854/ت302/ح

ارسال نظرات