۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۲۷۸۹۱۴
معاون امور مجلس صدا و سیما:

عزت و عظمت انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای کشورگفت: حیات، عزت و عظمت انقلاب ما به واسطه خون شهدای بزرگوار است.
معاون امور مجلس صدا و سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای کشور، پنج شنبه شب در سیزدهمین یادواره شهدا و علمای منطقه پی رجه هزارجریب نکا در گلزار شهدای روستای دوآب، اظهار داشت: خداوند در قرآن، ارزش و اهمیت خاصی برای انسان قانل بوده و انسان باید قدر این منزلت را بداند و حیات ما مدیون خون شهدای انقلاب است.

 

وی افزود: حیات انسان به عدل، عمل و اخلاص وابسته بوده و تفاوت بین افراد عادی و آگاه علم عمل و بصیرت است که شهدای ما دارای چنین ویژگی‌هایی بودند و این بصیرت همان نوری است که بر دل‌های افراد مؤمن و مخلص می‌تابد.

 

حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به این که کسی که جهاد می‌کند به جایگاه رفیعی دست یافته و شهید چکیده و عصاره ای از فضیلت‌های قرآنی است، گفت: شهیدان با بصیرت خود گوی سبقت را از دیگران ربودند و با بصیرت خود راه و راهبر را گم نکردند.

 

وی افزود: شهدای ما با جانفشانی و ایثار خود و آشنایی و درک حقیقت اسلام نام خود را جاودانه کردند.

 

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما گفت: دشمنان ما در عراق و سوریه چندین بار حرم امامان ما را تخریب کرده و فکر می‌کردند با این عمل می‌توانند ما را از اعتقادات دینی و اسلامی دور کنند اما این کار غیر انسانی آنها، وحدت را میان مسلمانان بیشتر و اعتقادات ما را افزایش داد.

 

حجت الاسلام موسوی‌مقدم افزود: باید سرگذشت و وصیت نامه شهدا را بخوانیم و از آنها درس بگیریم و به آن عمل کنیم.

 

وی با بیان این که این انقلاب 36 ساله نقطه به نقطه درس عبرت است، گفت: در همه وصیت نامه‌های شهدا تاکید فراوان بر تبعیت از ولایت فقیه شده, پس باید بدانیم اگر با ولایت پیش برویم مسیر روشن است و شکست نخواهیم خورد.

 

معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن هزاران بار تلاش کرد نظام را از بین ببرد، اما خوشبختانه با بیداری و بصیرت مردم توطئه‌های شوم آنان خنثی شد.

 

حجت الاسلام موسوی مقدم ضمن تکریم از جایگاه رفیع خانواده های معظم شهدا، خواستار نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه شد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات