۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۷۸۹۹۵
آیت‌ الله دری نجف آبادی تأکید کرد؛

شعار «ما می‌توانیم» رمز موفقیت و عبور از مشکلات/ خبرنگاران در خط مقدم جنگ رسانه‌ای علیه غرب هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله دری نجف آبادی با بیان این که شعار ما می توانیم رمز موفقیت و عبور از مشکلات است، گفت: ملت ایران در سایه رهبری و تدابیر مقام‌معظم رهبری و با اتکا به نیروی ایمان و خودباوری خود تلاش می‌کند تا در برابر استکبار جهانی بایستد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک، بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی باید با همدلی و همزبانی پشتیبان دولت باشند و کشور را در جهت رسیدن به اهداف عالیه سوق دهند.

 

ایستادگی و خود باوری رمز موفقیت و پیشرفت ملت ایران اسلامی است

آیت‌ الله دری نجف آبادی با اشاره به این که مذاکرات هسته‌ای تا مقطعی پیش رفته و در مرحله بررسی شورای امنیت و مجلس است، افزود: باید ملت ایران به عنوان یک ملت بزرگ دست به زانوی خود گرفته و در مسیر پیشرفت حرکت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ایستادگی و خود باوری رمز موفقیت و پیشرفت ملت ایران اسلامی است و از این پس نیز با کمک خداوند می‌توانیم در تمام ابعاد علمی، اقتصادی، اخلاقی  به توسعه دست یابیم.

 

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای تا مقطعی پیش رفته است و مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت نیز باید آن را بررسی و نظر خود را اعلام کنند، و همه باید شعار "ما می‌توانیم" را به منصه ظهور رسانند.

 

وی با بیان این که شعار ما می توانیم رمز موفقیت و عبور از مشکلات است تصریح کرد: ملت ایران در سایه رهبری و تدابیر مقام‌معظم رهبری و با اتکا به نیروی ایمان و خودباوری خود تلاش می‌کند تا در برابر استکبار و رژیم ظلم بایستد تا شر اسرائیل و قدرت‌های استکباری جهان کم شود.

 

خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم دشمن هستند

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی بیان داشت: 17مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار کشورمان در افغانستان به دست طالبان و  یاد خبرنگاران شهید به ویژه محمود صارمی را در عرصه اطلاع‌رسانی گرامی می‌داریم و از کسانی که در این عرصه به یاد حضرت امام‌خمینی، به یاد شهدا، به یاد نماز جمعه و با تبعیت از مقام‌معظم رهبری گام برمی‌دارند تقدیر می‌کنیم.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: امروز هجمه های رسانه ای مسموم و ناجوانمردانه علیه کشورمان به راه افتاده و خبرنگاران آگاه و بیدار جامعه با روشنگری و تلاش مضاعف خود و اطلاع رسانی صحیح توطئه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که خبرنگاران سربازان جبهه جنگ نرم دشمن هستند که با ایفای نقش خود در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی می کنند، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان رکن چهارم آزادی توطئه‌ها و ترفندهای دشمن را خنثی کنند، چراکه خبرنگاران خط مقدم جنگ با رسانه‌های غربی و استکباری هستند.

 

جنایات آل سعود در یمن زخم دیگری بر پیکره دنیای اسلام وارد کرده است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز وحدت کلمه و انسجام ملی بیش از هر زمان دیگری امت اسلام را از هجمه های دشمنان مصون می دارد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مادامی که تمسک خود را به اسلام و رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین حفظ کند، از گزند دست درازی و تجاوز بیگانگان به دور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  بیان داشت: جنایات آل سعود در یمن و اشغال شمال سوریه به دست متجاوزان زخم دیگری بر پیکره دنیای اسلام وارد کرده که با اعلام انزجار از تجاوزهای وحشیانه این مزدوران باید دین خود ر ا ادا کنیم.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی گفت: ما ملتی هستیم که خدا را داریم و هر که خدا را داشته باشد پیروز میدان است و ما در مقابل جنایات آل‌سعود در یمن و اشغال سوریه ترکیه و آمریکا و جنایت‌های اسرائیل در منطقه جز ایمان، استقامت و تلاش مضاعف چاره‌ای نداریم.

 

امام جمعه اراک افزود: امروز به برکت خون شهدا و ولایت فقیه و نیز حضور نیروهای امنیتی است که توانسته‌ایم از گردنه‌های سخت عبور کنیم و خود را باور کنیم که ما می‌توانیم و با همین باور شر بیگانگان را کوتاه می‌کنیم.

 

آیت‌ الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به شهادت امام جعفر صادق(ع)، افزود: مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صبح روز سه شنبه ساعت 10.30 با حضور دسته‌های سینه زنی و کاروان عزاداری و زنجیر زنی و اجتماع هیأت‌های مذهبی در میدان شهدا به سمت مصلای بیت‌المقدس و اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود./842/پ202/ب4

ارسال نظرات