۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۷۹۶۴۹
برای شرکت در طرح یاوران نماز منطقه شمال‌غرب؛

حجت‌الاسلام قرائتی به همراه وزیر آموزش و پرورش به تبریز سفر می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام قرائتی برای شرکت در مراسم افتتاحیه طرح یاوران نماز منطقه شمال‌غرب کشور و چند برنامه دیگر به استان آذربایجان‌شرقی سفر می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين قرائتي

طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران نماز «طرح مبین» در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور نیز همراه خواهد بود.


وی با بیان این‌که همزمان با افتتاح همایش یاوران نماز، هزار نفر از مدیران مدارس دوره متوسطه اول شمال غرب کشور از 21 مردادماه به مدت یک هفته در تبریز حضور خواهند داشت، گفت: مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی صبح روز 21 مردادماه در محل تالار معلم تبریز برگزار می شود.


علمی با بیان این‌که وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در جلسه مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور روز سه شنبه وارد تبریز خواهد شد، گفت: گردهمایی مدیران کل سراسر کشور نیز در آستانه بازگشایی مدارس 24 مرداد ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: دیدار با آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با فرهنگیان استان و همچنین بازدید از پروژه‌های مختلف آموزشی آذربایجان‌شرقی از دیگر برنامه های وزیر در تبریز خواهد بود.


وی همچنین از برگزاری بیست و ششمین المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر کشور در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: بیست و ششمین المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر کشور از 24 تا 30 مردادماه در استان با شرکت یک هزار و 700 دانش آموز دختر، 150 داور از سراسر کشور، 150 عوامل اجرایی برگزار می شود.


علمی افزود: مراسم افتتاحیه این المپیاد 25 مردادماه از ساعت 18 در دانشگاه تبریز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود و دانش آموزان در این المپیاد در هشت رشته ورزشی فوتسال، هندبال، بسکتبال، تنیس، ژیمناستیک و دیگر رشته ها به رقابت خواهند پرداخت.


وی با بیان این‌که سال گذشته دانش آموزان استان رتبه هفتم کشور را در المپیاد ورزشی کسب کردند، افزود: متاسفانه ورزش دانش آموزان دختر مورد غفلت واقع شده که باید با برگزاری المپیادهای ورزشی، فرهنگ ورزش را در بین دانش آموزان ترویج دهیم./935/ت302/ی

ارسال نظرات