۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۹۲۳

مراسم گردهمایی فضلا و روحانیون و تجلیل از مروجان و مبلغان بزرگ ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا - مراسم گردهمایی فضلا و روحانیون و تجلیل از مروجان و مبلغان بزرگ ارومیه با دعوت از 250 نفر از علما و روحانیون ارومیه و خانواده های آنان عصر امروز در مصلای ارومیه برگزار شد.
آيت الله قريشي، نماينده مردم آذربايجان‌غربي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم گردهمایی فضلا و روحانیون و تجلیل از مروجان و مبلغان بزرگ ارومیه با دعوت از 250 نفر از علما و روحانیون این شهر و نیز خانواده های آنان عصر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

 

در این مراسم از 13 نفر از علمای پیشکسوت شهر که بالای 80 سال سن داشته و خدمات شایانی را در زمینه ترویج علوم دینی و تبلیغ مکاتب اسلامی ارائه داده اند و نیز از خانم های ایشان که با صبر و بردباری یار همسران خود بوده و این عالمان دینی را در انجام وظایف خود به نحو احسن یاری کرده اند، با اهدا هدایایی تجلیل شد.

 

آیت الله قریشی و حجج اسلام ملکی، نجف زاده، حسنی، قیاسی، انزابی، مولودی، سید عزیز محمدی، صاحب زمانی، زینالی تیلی، سیمایی، مرادی و علامی 13 تن از علمای 80 سال به بالای ارومیه هستند که امروز به مناسبت سالگرد رحلت امام صادق(ع) رییس فقه شیعی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

 

در بخشی از این مراسم یکی از روحانیان حاضر به ذکر مصیبت امام صادق(ع) پرداخته و به مرثیه‌خوانی و روضه خوانی پرداخت و در بخش جداگانه ای برای خانم ها و اعضای خانواده روحانیون حاضر در آن جمع جلسات مشاوره ای صورت گرفت./1301/پ203/ح

ارسال نظرات