۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۸۰۲۱۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت کشورهای اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که وحدت کشورهای اسلامی عاملی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است، بیان داشت: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر بوده و تلاش کنند تا از یکدیگر حمایت و پشتیبانی داشته باشند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به اقدامات شوم و ناشایست رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حمایت از مظلومان و ستمدیدگان باید به عنوان امری اساسی و مهم مورد توجه باشد تا رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی به خود اجازه تجاوز و کشتار مسلمانان را ندهند.


امام جمعه آمل با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی دست به کشتار بی رحمانه مسلمانان می زند که محکوم است، بیان داشت: رژیم صهیونیستی اقدامات ناشایستی در خصوص کودکان داشته که این افراد مظلوم در وضعیت سختی قرار دارند.


وی با اشاره به این که همه آزادی خواهان و عدالت طلبان باید ندای حق طلبی سر داده و زمینه رفع تجاوز ایادی استکباری را فراهم کنند ، خاطرنشان کرد: ایادی استکباری دست به اقدامات ناشایستی نسبت به کودکان می زند که بازتاب آن موجی از نفرت علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را پدید آورده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در راستای تحقق اهداف و خواسته های شوم خود گام برداشته و تلاش دارد تا منافع و برنامه های شوم خود را عملیاتی کند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که اساس حاکمیت رژیم صهیونیستی در راستای غارت گری و تجاوز است، گفت: این رژیم تلاش دارد تا با جنایت، کشتار و تجاوز اهداف خود را محقق کرده و برنامه هایش را اجرایی کند.


وی تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی را بیش از پیش آشکار کرده و چهره شوم آنان را برای همگان نمایان کنند.


امام جمعه آمل با بیان این که وحدت کشورهای اسلامی عاملی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است، بیان داشت: کشورهای اسلامی باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر بوده و تلاش کنند تا از یکدیگر حمایت و پشتیبانی داشته باشند.


وی با اشاره به این که وحدت کشورهای اسلامی مانع تحقق اهداف دشمنان نظام اسلامی می شود تصریح کرد: هر چه وحدت بشتری در میان مسلمانان استوار باشد دشمنان نمی توانند دست به جنایات ، اقدامات شوم و کشتار بزنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: رژیم صهیونیستی خطرآفرین است که آن ها تلاش می کنند تا موجی از اسلام و شیعه هراسی را در راستای مقابله با اسلام ناب محمدی و اندیشه های دینی صورت دهند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران در پایان تصریح کرد: کشورهای اسلامی با وحدت و هوشیاری می توانند یدی استوار بوده و اجازه ندهند دشمنان ما از فرصت هایی چون اختلاف و تفرقه در میان آنان استفاده کنند./1314/ت303/ب1

ارسال نظرات