۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۸۰۲۶۵
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر:

دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به اسلام و دستاوردهای انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر گفت: امروز دشمنان ما هزینه‌های سنگینی را صرف برنامه‌های متعدد می‌کنند و در اتاق فکرهای متکثری به دنبال ضربه زدن به‌نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب ما هستند که متأسفانه به دلیل مسامحه بعضی از مردم و مسؤولان، اثرگذاری‌هایی هم داشته‌اند.
حجت‌الاسلام سهراب زارعي، رييس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام سهراب زارعی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر، پیش از ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جماعت و هیأت‌امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گفت: امروز دشمنان ما هزینه‌های سنگینی را صرف برنامه‌های متعدد می‌کنند و در اتاق فکرهای متکثری به دنبال ضربه زدن به ‌نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب ما هستند که متأسفانه به دلیل مسامحه بعضی از مردم و مسؤولان، اثرگذاری‌هایی هم داشته‌اند.

 

وی افزود: مساجد، روحانیت، بسیج و مسؤولان هر کدام ظرفیت‌های خوبی دارند و فضا برای انجام کارهای بزرگ فراهم و آماده است که باید از این ظرفیت‌ها، استعدادها و قدرت‌های موجود در جهت تبلیغ صحیح دین، آشنا کردن جامعه با اسلام ناب و  فائق آمدن بر جنگ نرم دشمنان، استفاده کنیم.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر اظهار داشت: امروز دنیای اسلام با مصیبت تفرقه و جدایی دست‌وپنجه نرم می‌کند، بنابراین اگر احساس وظیفه مسؤولان نسبت به انقلاب بتواند آنان را به حرکت درآورد، برای آنان نعمت خواهد بود، ولی در صورت کوتاهی، این جایگاه نقمت بوده و سبب خواری و ذلت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام زارعی یادآور شد: در امور مربوط به هیأت‌امنای مساجد بعضی خلأهای قانونی وجود داشت که قانون‌گذاران ورود کرده و قانون‌های لازم را تصویب کرده و مشغول تنظیم آیین‌نامه‌های قانونی آن هستند.

 

وی ادامه داد: حضور روحانی به ‌عنوان عضو حقوقی در قانون دیده ‌شده و هیأت‌امنای مساجد موظفند از روحانی برخوردار باشند./846/پ203/ح

ارسال نظرات