۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۸۰۸۶۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

دهه کرامت دهه بصیرت، شناخت و معرفت است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان دهه کرامت را دهه بصیرت، شناخت و معرفت بیان کرد و گفت: با روشنگری و شناخت ابعاد وجودی ائمه(ع) باید به مقابه با توطئه های دشمن پرداخت.
غلامي تبليغات لرستان

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دهه کرامت دهه بصیرت، شناخت و معرفت هر چه بیشتر مردم است، عنوان داشت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با  ولادت امام رضا(ع) پایان می‌یابد، خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین معارف ائمه معصومین(ع) در جامعه است.

 

وی با بیان این که حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا، قرآن و نیایش است، اظهارداشت: همراه با معرفت باید به زیارت ائمه معصومین(ع) رفت.

 

حجت الاسلام غلامی توجه به دهه کرامت و بهره گیری بیشتر از این ایام را خواستار شد و عنوان کرد: فعالان فرهنگی، اصحاب فکر و اندیشه با روشنگری باید به تبیین مسائل روز بپردازند.

 

وی در ادامه جدایی قرآن از ولایت را خطری بزرگ برای جامعه اسلامی دانست و افزود: با روشنگری در جامعه باید به مقابله با شبهه افکنی دشمنان و مقابله با انحرافات پرداخت.

 

حضرت معصومه بهترین الگو برای جامعه اسلامی است

امام جمعه موقت معمولان با بیان این که حضرت معصومه(س) بهترین الگوی برای جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: نامیده شدن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به روز دختر نشان دهنده اهمیت جایگاه زن در دین اسلام به ویژه ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که کشورهای غربی به بهانه آزادی و حقوق بشر زنان را آماج اهداف شیطانی خویش قرار می دهند و به بهانه حمایت از دختران و زنان بیشترین بی بند و باری را رواج می دهند، عنوان داشت: در دین اسلام به دختران توجه ویژه ای شده است.

 

حجت الاسلام غلامی حجاب زنان و دختران جامعه اسلامی را نشانه دین محور و ولایت مداری آنان دانست و گفت: دختران همواره باید در حجاب و عفاف حضرت معصومه(س) را الگو قرار دهند.

 

بصیرت لازمه شناخت ابعاد وجودی حضرت معصومه است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضرت فاطمه معصومه(س) اسوه عزت، دارای جایگاه و منزلت والایی در بین شیعیان است، خاطرنشان کرد: بصیرت لازمه شناخت ابعاد وجودی حضرت معصومه است./9451/ت302/ح

ارسال نظرات