۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۸۱۷۵۶

همکاری دو فرد مجرم برای اشاعه نژادپرستی در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ فردی که یک سیاهپوست را به قتل رسانده بود با همکاری یک اسلحه فروش اسلام ستیز، در پیمانی قصد اشاعه نژادپرستی در آمریکا را دارند.
نژادپرستي در آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، با بالا گرفتن تب اسلام ستیزی در آمریکا چندی پیش مدیر فروشگاه اسلحه ای در آمریکا منطقه ای را "عاری از مسلمانان" اعلام کرد.
 
اندی هالینان اسلام ستیز در اقدامی جدید در فروشگاه خود پرچم فدراسیون آمریکا یا همان پرچم نژادپرستان را برای فروش ارائه می کند.
 
نکته قابل توجه این که این پرچم را جرج زیمرمن رنگ آمیزی کرده است. زیمرمن در سال 2012 ترایون مارتین، نوجوان سیاهپوست غیرمسلح را به ضرب گلوله از پای در آورده بود.
 
شاید در نگاه اول قضیه این هالینان و زیمرمن مشابه به نظر نرسد اما وقتی همکاری این دو، در طراحی و فروش پرجم کنفدراسیون دیده می شود؛ بحران های فرهنگی و اخلاقی جاری در سراسر آمریکا جلب نظر می کند.
 
روز دوشنبه هالینان، مالک فروشگاه اسلحه در اینترنت فروش پرچم کنفدارسیون را در فروشگاه خود تبلیغ کرده بود و گفته بود که نیمی از پول دریافتی صرف وثیقه قانونی زیمرن قاتل نوجوان سیاهپوست می شود و نیم دیگر آن به خود هالینان می رسد. این در حالی است که هالینان خود از طرف سازمان روابط اسلام و آمریکا متهم به اشاعه اسلام ستیزی و اسلام هراسی شده و مورد پیگرد قانونی است.
 
بعد از این تبلیغ فروش، مستندی 10 دقیقه ای نیز از همکاری این دو مجرم در سایت یوتیوب آپلود شده است./847/ب902/د
ارسال نظرات