۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۸۲۵۰۲

جبهه عمل اسلامی لبنان اقدامات تروریستی اسرائیل در سوریه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان تجاوز آشکار جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه و بمباران مناطقی از این کشور را محکوم کرد.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه‌ای حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه را محکوم و اعلام کرد: این اقدامات تروریستی و تجاوزکارانه اسرائیل غاصب که منجر به شهادت غیر نظامیان شد، جنایت تازه‌ای نیست بلکه از این دست اقدامات در پرونده سیاه رژیم صهیونیستی ثبت است.


در این بیانیه آمده است: ملت سوریه همواره متعرض جنایت‌های اسرائیل غاصب بوده و از ناحیه این دشمن قسم خورده مسلمانان همواره مورد تهدید است.


این جبهه تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی هیچگاه برای اقدامات جنایتکارانه و تجاوز خود به حریم کشورهای دیگر به دنبال بهانه‌ و توجیه نبوده است، بلکه این رژیم بر اساس کشتار و نابودگری تاسیس شده  و از ریختن خون دیگران هیچ ابایی ندارد. این رژیم از هفتاد سال پیش با مصادره اراضی فلسطین و سعی بر یهودی سازی مسجد الاقصی در دشمنی با مسلمانان تمام توان خود را به کار گرفته است.


در این بیانیه راه حل بحران سوریه، تنها مذاکرات سیاسی دانسته شده و آمده است: وحدت بیشتر مسلمانان کشورهای منطقه با ملت سوریه می تواند در جهت مقابله با زورگویی های استعمارگران منطقه ای کارساز باشد. جهان عرب و اسلام دیگر بر این مساله واقف شده که تمام مشکلات منطقه ناشی از پروژه‌های استعماری اسرائیل غاصب است.


این جبهه از ملت‌های مسلمان خواست که با بصیرت دوست را از دشمن تشخیص دهند و نگذارند که دشمنان اسلام با استفاد از فضای غبار آلود و بحرانی کشورهای منطقه پروژه‌های استعماری خود را اجرایی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات