۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۸۲۷۱۲
در آستانه ولادت امام رضا صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشن بزرگ کرامت رضوی در مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد از برگزاری جشن بزرگ کرامت رضوی با هدف بزرگداشت دهه کرامت در این مدرسه علمیه خبر داد.
کرامت رضوي

خانم جوان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، جشن بزرگ کرامت رضوی را با هدف بزرگداشت دهه کرامت برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: در این همایش خانم طاهره آشفته، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد و خانم پوستاشکن، کارشناس مسائل خانواده درباره سیره و معارف رضوی سخنرانی خواهند کرد.

 

جوان با اشاره به این که اجرای سرود و نمایش نامه از دیگر برنامه های این نشست است، اظهار کرد: طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، در این نتشست، نمایش نامه ای را با عنوان «روز حسرت» که به تبیین جایگاه نفس و روح انسان می پردازد اجرا می کنند.   

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد گفت: اجرای مولودی و مسابقه با ارائه پرسش هایی در مورد متن سخنرانی و نمایش نامه از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

وی به دیگر فعالیت های فرهنگی این مدرسه در دهه کرامت، اشاره کرد و افزود: طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد همزمان با دهه کرامت با شرکت در اردوی جهادی که در شهرستان زاوه برگزار شده بود، به فعالیت تبلیغی پرداختند.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد با اشاره به این که عموم بانوان می توانند در این مراسم شرکت کنند، یادآور شد: این همایش، دوم شهریور ماه، در مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد واقع در خیایان کوهسنگی برگزار خواهد شد./1309/ت302/ح

ارسال نظرات