۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۸۲۸۳۹
در هفته دولت؛

۳۳ گلزار شهدا در استان مرکزی افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید استان مرکزی با بیان این که ۳۳ گلزار شهدا در مناطق مختلف استان مرکزی آماده بهره برداری در هفته دولت است، گفت: این گلزارهای شهدا در هشت شهرستان استان مرکزی؛ خمین، دلیجان، زرندیه، خنداب، شازند، ساوه، آشتیان و اراک با حضور مسؤولان بهره برداری می شود.
مدير کل بنياد شهيد استان مرکزي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید استان مرکزی عصر امروز در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر خمین اظهار داشت: 33 گلزار شهدا در مناطق مختلف استان مرکزی آماده بهره برداری در هفته دولت است.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان مرکزی افزود: این گلزارهای شهدا در هشت شهرستان استان مرکزی؛ خمین، دلیجان، زرندیه، خنداب، شازند، ساوه، آشتیان و اراک با حضور مسئولان بهره برداری می شود.

 

حجت الاسلام هنرمند گفت: اکنون پنج هزار و 449 مزار شهید در 634 گلزار شهدای این استان به خاک سپرده شده اند که تاکنون در 436 گلزار شهدا ساماندهی آنها انجام شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: 180 گلزار شهدا در طرح ساماندهی آماده اجرا است که با تامین اعتبار مورد نیاز، عملیات بهسازی و مرمت این گلزارها نیز آغاز می شود.

 

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگر، تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و غبارروبی و عطرافشانی مزار این حماسه آفرینان از دیگر ویژه برنامه های هفته دولت است.

 

حجت الاسلام هنرمند خاطر نشان کرد: در راستای بررسی و رسیدگی به مسایل و مشکلات با حضور معاونان به شهرستان های مختلف استان سفر کرده و از نزدیک به مسایل خانواده های ایثارگر و شهدا رسیدگی می کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: در دیدار با 55 خانواده ایثارگران و شهدای شهرستان خمین، حل مشکل اشتغال، هزینه های درمانی، دریافت وام و کمک های هزینه های مسکن از مهم ترین مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

 

گفتنی است شهرستان خمین یک هزار و 50 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است./842/د101/ب4

ارسال نظرات