۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۸۳۶۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

الگوگیری از شاخصه‌های دولت رجایی و باهنر راهکار اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر توجه دولتمردان به شاخصه‌های دولت شهید رجایی و باهنر، گفت: الگوگیری از شاخصه‌های دولت شهید رجایی و باهنر راهکاری برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، استقلال و تکیه بر توان داخلی را نسخه شفابخش و بحث استراتژی در نظام بیان کرد.

 

وی تکیه به توان داخلی کشور را امری مهم و مؤثر در راستای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تکیه به توان داخلی به معنای این نیست که از نگاه بیرون نیز غافل شویم.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تحریم ها که در زمینه اقتصادی مشکلات فراوانی برای نظام به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با این مشکلات است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای تکیه به توان داخلی و استعداد در کشور یادآور شد: توجه به توانمندی ملت در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مؤثر است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دولت در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی حرکت هایی انجام داده است، افزود: در این زمینه باید گام های مؤثرتری برداشته شود.

 

وی همدلی و همزبانی دولت و ملت را عاملی مهم در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در هفته دولت با بیان عملکرد دولتمردان، فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی و سیاسی توانسته است به وضعیت مورد قبولی برسد، عنوان داشت: دولت در زمینه اقتصادی کم توفیق بوده است.

 

وی با بیان این‌که در دولت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران، اختلاف سلیقه دولتمردان در زمینه اقتصادی ضربه زیادی وارد کرده است، اظهار داشت: دولتمردان باید منافع ملت را بر منافع خویش ترجیح دهند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان تحریم ها را فرصت و تهدید دانست و افزود: از ابزار تحریم باید به عنوان فرصت استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن اقتصاد درون نگر و پایدار، باید از شاخصه های دولت شهید رجایی و باهنر الگو گرفت.

 

حجت الاسلام مهدوی ایمان، توکل، ولایتمداری، حرکت جهادی و مدیریت جهادی را از ویژگی ها و شاخصه های بارز دولت شهید رجایی و باهنر بیان کرد.

 

وی با بیان این‌که نظام پس از گذشت 37 سال تجربه های فراوانی به دست آورده است، اظهار داشت: دولت هایی که در این سال‌ها تشکیل شده است، هر کدام ضعف‌ها و نقاط قوتی داشته‌اند که باید از ضعف‌ها درس گرفت و در جهت تقویت نقاط قوت تلاش کرد./9459/ت302/ج

ارسال نظرات