۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۶۶۸
رییس کمیته امداد امام خمینی:

ایران در مقابل همه استکبار ایستاده است/ مباحث هسته‌ای سبب اختلاف و دودستگی در کشور نشود

خبرگزاری رسا ـ فتاح با بیان اینکه ایران در مقابل همه استکبار ایستاده و باید توجه کنیم این همان نبرد تاریخی حق در مقابل باطل است که انبیا و اولیا آن را پیمودند، گفت: همه دنیا هشت سال برابر ما ایستادند و ما با دستانی خالی بسیجی وار و به پیروی از راه امام پیروز شدیم.
پرويز فتاح رييس کميته امداد امام خميني کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساعتی پیش در آیین گرامیداشت شهیدان والامقام رجایی و باهنر و روز کارمند که با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی استان سمنان در سالن هلال احمر شهر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تردیدی در عزت و عظمت استان سمنان در پرورش فرزندانی رشید برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این مردان بزرگ تاریخ انقلاب در اذهان ملت ایران ماندگار خواهند ماند؛ چرا که خاستگاه آنان اجتماع و مردم بود و امروز آنان که در ایران و دنیا ادعای حکومت داری و مردم‏داری می‏کنند؛ سعی دارند خود را به این دو شهید والامقام نزدیک کنند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه کار‌هایی که شهید رجایی برای روستاییان انجام داد و آن تودهنی محکم بر دهان مستکبران در سازمان ملل هرگز از ذهن‌ها پاک نمی‏شود، اضافه کرد: شهادت البته برای همه فخر است؛ اما برخی قبل از آن هم به همان درجه می‏رسند و در حقیقت آنچه که شهید رجایی را جاودان کرد خصلت، اخلاق و منش این شخصیت بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 

مردمی بودن و یتیم‏نوازی باید از شاخصه‌های نظام ما باشد

فتاح با تأکید بر اینکه باید امروز حکومت حضرت علی(ع) را مرور کنیم، گفت: مردمی بودن و یتیم‏نوازی از شاخصه‏های اصلی حکومت امام علی(ع) است و ما باید همان راه را ادامه دهیم و اگر می‏خواهیم حکومت ما حکومت ولایی باشد؛ باید مراقب حرکات و سکناتمان باشیم؛ چرا که نام امیرمؤمنان(ع) را خرج می‏کنیم.

 

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که مؤسس نظام اسلامی ما از جنس مردم بوده است، افزود: امام خمینی(ره) یک موی کوخ نیشینان را به کاخ نشینان نداد و به مردم اعتماد داشت و با اتکای به قدرت مردم نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و به پیروزی رساند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب همان اعتقاد را دارند و همواره سفارش و توصیه‏شان به مسؤولان دستگیری از محرومان است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه دستگیری از محرومان تداوم راه امیرمؤمنان (ع) است، گفت: امروز متأسفانه این رفتار در جهان مغفول است و دنیا طبقه محروم را تهدیدی برای حکومت‌ها می‌د‏انند و این در حالی است که در نظام اسلامی ما محرومان مایه آرامش جامعه، حامی و وفادار نظام هستند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم که تحلیل‌های غلط غربی ما را تحت تأثیر قرار ندهد.

 

فتاح با بیان اینکه طبقات محروم جامعه صدقه جاریه نظام هستند و رسیدگی به این قشر وظیفه‌ای برای همه مسؤولان است، اظهار داشت: نگاه‏مان را باید نسبت به برخی از مسائل عوض کرده و نسبت به کمیته امداد از تحلیل‌های ناروا و نادرست پرهیز کنیم.

 

ایران در مقابل همه استکبار ایستاده است

وی با بیان اینکه ایران در مقابل همه استکبار ایستاده است و باید توجه کنیم این همان نبرد تاریخی حق در مقابل باطل است که انبیا و اولیا آن را پیمودند، تصریح کرد: همه دنیا هشت سال برابر ما ایستادند و ما با دستانی خالی بسیجی باور و به پیروی از راه امام پیروز شدیم و اکنون نیز با همان تفکر پیروز میدان هستیم و توانسته‏ایم با یاری و پشتیبانی خدا پشت استکبار را به خاک بمالیم.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر استقامت و صبر در شرایط کنونی خاطر‌نشان کرد: استکبار در حال فروپاشی است و امروز آثار پیروزی انقلاب ما هویداست و صدای شکستن استخوان‌های مستکبران در زباله دان تاریخ به گوش می‏رسد.

 

فتاح اضافه کرد: انتظار ما از دولت‌مردان این است که به هواخواهی ملت محکم بایستند؛ چرا که این شرایط سخت و دوران تحریم و رکود سپری خواهد شد؛ اگر با هم باشیم و وحدت و انسجام‏مان را تقویت کنیم از پیچ تاریخی فعلی به‌سلامت عبور خواهیم کرد.

 

بحث هسته‏ای باید ملت ما را به هم گره بزند

وی با تأکید بر اینکه بحث هسته‏ای باید ملت ما را به هم گره بزند، گفت: اگر اختلاف پیدا کنیم، دشمن پیروز خواهد شد و به نتیجه خواهد رسید؛ بنابراین تنها راهکار پیروزی حفظ وحدت و همدلی و همزبانی دولت و ملت و پیروی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که به فضل خدا راه درست و مسیر عزت و پیروزی در حال طی شدن است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد: اعتمادمان را به قدرت لایزال الهی بیشتر کنیم و مؤمنانه و بسیجی‏وار حرکت نماییم، نه اداری و سیستمی؛ چرا که هر موقع در مقابل اراده خداوند تسلیم شدیم پیروز و هرگاه غافل شدیم ضربه خوردیم.

 

فتاح با بیان اینکه کمیته امداد در راستای حرکت کلی نظام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند و حقیقت نظام این است که باید یار و یاور محرومان بود و به یتیمان و سائلان رسیدگی کرد، افزود: همه اقشار محروم از هر قوم، مذهب و ملتی تحت پوشش کمیته اماداد هستند و این نشان از نظامی رحمانی و رحمانیت انقلاب امام خمینی(ره) دارد.

 

وی با اشاره به ظرفیت های بیشمار استان سمنان اظهار داشت: باید برای توانمندسازی استان سمنان برنامه‏ریزی انجام شود تا این استان با توجه به برخورداری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل به استانی بدون مددجو مبدل شود./977/201/ب4

ارسال نظرات