۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۳۹۶۸
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر اقدامات سفارت انگلیس در تهران/ بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل تعالی و پیشرفت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که توجه و دقت شایسته ای باید در راستای فعالیت‌های سفارت انگلیس در تهران صورت گیرد تا خدایی ناکرده این سفارت به مرکز چپاول‌گری ارزش‌های نظام اسلامی تبدیل نشود، گفت: بهره‌گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل تعالی و پیشرفت نظام اسلامی است.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که یکی از مسائل مهم جریان های سیاسی روز بحث بازگشایی سفارت انگلیس در تهران است، گفت: توجه شایسته ای در این عرصه وجود داشته باشد که انگلیسی ها سابقه بدی دارند.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که انگلیس روباه پیر است و تلاش دارد تا خواسته ها و منافع خود را عملی کند، بیان داشت: این کشور با عهدنامه ها و پیمان ها بلاهای بسیاری را در طول تاریخ بر سر کشور ما آورده است.


وی با تأکید بر این که  درایت و عنایت شایسته ای در راستای بررسی علت حضور انگلیسی ها در کشورمان باشد، خاطرنشان کرد: باید مشخص شود آن ها برای چه چیزی به ایران اسلامی آمدند و آیا می خواهند از مراکز نظامی یا دانشمندان هسته ای ما بازدید و گفت و گو کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: توجه و دقت شایسته ای باید در راستای فعالیت های سفارت انگلیس در تهران صورت گیرد تا خدایی ناکرده این سفارت به مرکز چپاول گری ارزش‌های نظام اسلامی تبدیل نشود.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که نباید اجازه دیدار با دانشمندان هسته ای به این کشورها داده شود، گفت: اگر دانشمندان هسته ای شناسایی شوند ایادی استکباری در راستای شهادت آنان گام برمی دارند که جلوی پیشرفت های ما در این عرصه گرفته می شود.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: سفارت انگلیس در تهران می تواند به یک مرکز تفحص غیر رسمی تبدیل شود که اجازه چنین اموری را به آن ها نمی دهیم و باید هوشیاری و بصیرت از سوی مدیران کشور وجود داشته باشد.


وی با بیان این که آمریکا و انگلیس بدترین لطمه ها را به نظام اسلامی زدند، گفت: آن ها بدترین ظلم را به در حق ملت شریف ایران اسلامی انجام دادند که مردم ما به خوبی چهره منحوس آمریکا و انگلیس را می شناسند.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که نظام اسلامی برای رسیدن به جایگاه عزت و اقتدار خود خون های بسیاری داده است، گفت: شهدای عزیز نظام اسلامی با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را فراهم کردند که باید این مسیر نورانی را ادامه دهیم.


استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که امروز به برکت خون های پاک شهدا، تلاش های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام ما در جایگاه عزت بین المللی قرار دارد، افزود: هوشیاری و آگاهی شایسته ای وجود داشته باشد تا خون های پاک شهدای ما هدر نرود و در راستای ترویج آرمان های انقلاب کوشا باشیم.


امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: نظام اسلامی به پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته و در عرصه های مختلف علم و فناوری به جایگاه والایی رسیده است که باید این راه ارزنده را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.


وی با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل تعالی و پیشرفت نظام اسلامی است، گفت: بهره گیری از تدابیر و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری می تواند نظام اسلامی را در مسیر ارزشمندی قرار دهد که باید گوش به فرمان دستورات ولایت فقیه باشیم./1314/ت302/ح

ارسال نظرات