۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۸۴۳۳۵
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

سفر به عتبات عالیات شروع خوبی برای کسب معرفت و بینش است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد کسب معنویت و تکامل بینش نسبت به مذهب را از دیگر بهره‌های زیارت امامان معصوم(ع) خواند و گفت: این سفر شروع خوبی برای کسب معنویت و معرفت است و تلنگر بسیار مهمی برای کامل شدن بینش و تفکرات ما می باشد.
دكتر اوحديان عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مشهد

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، دکتر اوحدیان اولین فایده زیارت را کسب فضیلت و معرفت عنوان کرد و ادامه داد: نگرش ما در این سفر روحانی باید تغییر یافته و نگرشی مثبت به زندگی پیدا کنیم.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کسب معنویت و تکامل بینش نسبت به مذهب را از دیگر بهره های زیارت امامان معصوم(علیه السلام) خواند و اظهار داشت: این سفر شروع خوبی برای کسب معنویت و معرفت است و تلنگر بسیار مهمی برای کامل شدن بینش و تفکرات ما می باشد.

 

وی با اشاره بر سومین فایده زیارت گفت: در این سفر ملکوتی باید احساسات و هیجانات درونی خود را کنترل کرده و از امامان معصوم(علیه السلام) برای انجام این کار کمک و مدد بگیریم.

 

دکتر اوحدیان ادامه داد: به زیارت آمده ایم که رضایت خود را از زندگی خود بالا برده و راضی تر باشیم و از نعمت هایی همچون امنیت، مذهب که خداوند بر ما ارزانی داشته است شکرگذار و سپاسگذار باشیم و این یکی دیگر از فوائد زیارت ائمه اطهار(علیه السلام) می باشد.

 

وی افزود: در پایان این سفر باید تفکر و بررسی کنیم که از این سفر معنوی چه توشه ای و بهره ای را به خانه های خود می بریم./1330/د101/ف

ارسال نظرات