۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۲۸۴۳۶۳
مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی:

شهیدان رجایی و باهنر نماد مدیریت جهادی بودند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی بیان این که شهید رجایی و باهنر نماد مدیریت جهادی بودند، گفت: رعایت کردن حقوق مردم و ساده زیستی رمز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر بود.
حجت‌الاسلام سيدعلي حسيني‌پور، مدير حوزه‌ علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور، مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی  و باهنر در فاصله کوتاهی به اوج محبوبیت در کشور رسیدند.

 

مدیریت جهادی بزرگ ترین ویژگی شهید رجایی و باهنر در کشور

مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی با بیان این که شهید رجایی و باهنر نماد مدیریت جهادی بودند خاطرنشان کرد: بزرگ ترین ویژگی این دو شهید گرانقدر مدیریت جهادی در کشور بود.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور، با اشاره به این که شهید رجایی مردم را عضو کابینه خود می‌دانست گفت: شهید رجایی می فرمود که کابینه من، کابینه 35 میلیونی است.

 

مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی، با بیان این که رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر، تواضع، خلوص، توجه به منافع مردم بوده است خاطر نشان کرد: عدالت و فضیلت در فضای انقلاب خصوصیت این دو شهید گرانقدر بوده است.

 

رعایت کردن حقوق مردم و ساده زیستی رمز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با اشاره به این که این دو شهید گرامی با رعایت کردن حقوق مردم، بر اساس فروتنی و ساده زیستی امورات را پیش می بردند، اظهار کرد: ملت و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به رمز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر توجه داشته باشند.

 

مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر مظهر ایمان و فداکاری و نماد تقوا و پاکی هستند، گفت: این دو شخصیت بزرگ انسان های انقلابی بودند که خدمت بی منت به مردم را در رآس امور خود قرار می دادند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌پور تصریح کرد: امروز مسؤولان ایران اسلامی از شهیدان رجایی و باهنر باید الگوگیری کنند و مدیریت جهادی این دو عزیز را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

مدیر حوزه‌ علمیه استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که شهید رجایی با صمیمیت با مردم برخورد می کرد گفت: شهیدان رجایی و با هنر حامی اقشار مختلف مردم بویژه قشر‌های آسیب پذیر جامعه بودند که سرانجام به دست دشمنان به شهادت رسیدند./842/ت302/ب4

ارسال نظرات