۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۸۴۳۹۲

پیام تسلیت امام جمعه خرم آباد در پی درگذشت نماینده اسبق مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با پیامی، درگذشت نماینده اسبق مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
پيام تسليت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی آل کاظمی، نماینده اسبق مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، حوزه های علمیه و مردم ولایتمدار استان لرستان تسلیت گفت.

 

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی آمده است:  درگذشت محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی فرزند عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی(ره) موجب تأسف و تأثر گردید.

 

در ادامه این پیام با اشاره به این که حجت‌الاسلام ‌والمسلمین آل‌کاظمی عمر پربرکت خود را صرف ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، تربیت طلاب و تقویت باورهای دینی مردم کرده است، آمده است: از خدای متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگان مسألت دارم.

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شیخ علی آل‌کاظمی، فرزند مرحوم آیت‌الله حاج شیخ فرج‌الله کاظمی، دیروز بر اثر بیماری به دیار باقی شتافت.

 

براساس این گزارش، ایشان از ابتدای شروع نهضت امام خمینی(ره) همراه با علمای استان لرستان نقش مؤثری در انقلاب اسلامی ایفا نموده است.

 

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شیخ علی آل‌کاظمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگر امامت جمعه، مجلس شورای اسلامی و دیگر مراکز علمی و فرهنگی فعالیت و خدمات ارزشمندی داشته است.

 

بنا براین گزارش، تأسیس حوزه علمیه شهرستان پاکدشت، تحقیق و تألیف ده ها کتاب و مقاله از آثار ماندگار آن روحانی فاضل است./9459/د101/ب4

ارسال نظرات