۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۲۸۴۶۲۷
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

اهمال کاری مسؤولان سبب توسعه فساد سیاسی و اداری در کشور می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان از احزاب سیاسی در این کشور خواست که برای اجرایی شدن پیشنهاد رییس پارلمان، بر سر میز مذاکره حاضر شده و برای خروج از تنگنای موجود تلاش کنند.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان در سخنانی، از مسؤولان لبنانی و نمایندگان مردم این کشور و همچنین احزاب و طرف‌های سیاسی خواست که پیشنهاد نبیه بری، رییس پارلمان لبنان را مبنی بر انجام مذاکرات ملی برای برون رفت از بحران کنونی پذیرا باشند.

 

وی افزود: تنگنای ایجاد شده در کشور و بهبود وضع معیشتی مردم نتیجه عدم مسؤولیت پذیری مسؤولان بوده که توسعه فساد سیاسی و اداری در کشور را به دنبال داشته است.

 

این عالم اهل سنت لبنان بر تحقق خواسته‌های مشروع مردم تاکید کرد و گفت: زمامدران امور، حاضر به شنیدن ندای اعتراض مردم نبوده و نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی توجهی می کنند. این اهمال کاری برای مردم قابل قبول نیست و موجب برافروخته شدن آتش اعتراضات و کشیده شدن آن به خیابان‌ها می شود.

 


رییس جنبش توحید اسلامی لبنان ادامه داد: در شرایط کنونی کشور که مردم از مشکلات ریز و ودرشتی در رنج هستند وظیفه شرعی و ملی و انسانی ما است که از تمام طرف‌های سیاسی در کشور بخواهیم برای دستیابی به نتایج مطلوب و تحقق خواست مردم بر سر میز مذاکره حاضر شوند.

 

وی در پایان به نقش بارز امام موسی صدر در شکل گیری محور مقاومت اشاره و خاطر نشان کرد: اگر دولت و مسؤولان می خواهند که در مسیر امام موسی صدر قدم بگذارند باید بدانند که تمام اهتمام وی، رسیدگی به اوضاع معیشتی محرومان و تدارک یک زندگی با کرامت برای ملت آزاده لبنان بوده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات