۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۲۸۴۶۲۸
عضو ارشد حزب الله:

اندیشه طایفه گرایانه برخی مسؤولان بر عمق مشکلات افزوده است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بر ضرورت دوری از تفکر طایفه گرایانه برای حل مشکلات سیاسی کشور تاکید کرد.
جچت الاسلام حسن بغدادي عضو شوراي مرکزي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن بغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، در یک کنفرانس علمی که از سوی انجمن احیای میراث علما برگزار شد، به تشریح مشکلات سیاسی کشور پرداخت و سرمنشا تمام مشکلات را برخورد طایفه گرایانه مسؤولان در عرصه سیاست دانست.

 

وی افزود: کوتاه فکری برخی افراد در داخل کشور موجب شده با یک تفکر شبه نظامی و بسته به مسائل نگاه کنند. وابستگی برخی سیاستمداران به خارج از کشور برای حل و فصل مسائل  نیز بر عمق مشکلات سیاسی کشور افزوده است.

 

عضو ارشد حزب الله لبنان، خطاب به مسؤولان لبنانی گفت: برای حل مشکلات کشور باید روی پای خود بایستید و چشم امید به کشورهایی که خود غرق در مشکلات هستند، نداشته باشید.

 

این روحانی لبنانی بر محور قرار دادن گفت وگو برای برون رفت از تنگنای ایجاد شده در کشور تاکید و تصریح کرد: بازی های سیاسی، دولتمردان کشور را در تلاطمی قرار داده که آسیب عمده آن به بدنه مردم وارد خواهد شد.

 

حجت الاسلام بغدادی برخورد خشونت آمیز با معترضان مردمی را غیر قابل قبول دانست و گفت: درگیری ماموران امنیتی با مردمی که به خاطر شدت مشکلات دست به اعتراض زده اند پیامدهای منفی در جامعه به دنبال خواهد داشت.

 

وی در پایان تاکید کرد: استقرار امنیت در مناطق مرزی کشور و جلوگیری از نفوذ دشمن به خاک لبنان در گرو دور ماندن ارتش از کشمکش‌های سیاسی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات