۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳
کد خبر: ۲۸۴۶۲۹
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

دشمن در کمین فضای غبار آلود سیاسی کشور است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان ضمن تایید پیشنهاد رییس پارلمان این کشور، به مسؤولان هشدار داد اگر به این پیشنهاد تن در ندهند، کشور شاهد اوضاع وخیم‎تری خواهد بود.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای، جانبداری خود را از معترضان مردمی در بیروت اعلام و تاکید کرد: مردم رنج کشیده لبنان که در این برهه از زمان درگیر مشکلات معیشتی فراوانی شده اند، برای تحقق خواسته‌های مشروع خود ندای اعتراضشان را به گوش مسؤولان رساندند.

 

در این بیانیه خطاب به اعتراض کنندگان آمده است: مردم باید نسبت به توطئه چینی‌های دشمن هوشیار باشند. افراد وابسته به دولت‌های استعماری و در رأس آنها آمریکا همواره در کمین هستند تا به محض غبارآلود شدن فضای کشور به فتنه افروزی دست بزنند.

 

این جمعیت از مردم خواست که اعتراضات خود را تنها در چهارچوب مسالمت آمیز انجام دهند تا ناخواسته در پازل نقشه‌های شوم دشمنان در کشور قرار نگیرند.

 

این بیانیه پیشنهاد نبیه بری، رییس پارلمان کشور را مبنی بر دور جدید گفت وگوها برای حل بحران کشور، تنها راه عبور از مشکلات دانست و ادامه داد: اگر این گزینه با جدیت از سوی مسؤولان و احزاب سیاسی  پیگیری نشود، کشور شاهد اوضاع وخیم تری خواهد بود.


جعیت علمای مسلمان در پایان این بیانیه به ناامنی‌های ایجاد شده در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه اشاره کرد و گفت: تحرکات دیده شده در این اردوگاه از جنس اقدامات تکفیری‌های تروریست است و حل ریشه‌ای مشکل امنیت در این منطقه با اتحاد تمام گروه‌های فلسطینی محقق خواهد شد./1321/ب902/د

ارسال نظرات