۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۲۸۴۸۴۵
فعال سیاسی بحرین:

ادعای عقب نشینی انقلاب مردمی یک توهم است

خبرگزاری رسا ـ فعال سیاسی بحرین با اشاره به پایداری مردم در مسیر انقلاب تاکید کرد که ادعای عقب نشینی انقلاب تنها یک توهم است.
حسن المرزوق دبيرکل جمعيت دموکرات ملي وحدت خواه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن مرزوق فعال سیاسی بحرین بر ادامه مسیر انقلاب و پایداری آن که از 14 فوریه سال 2011 به راه اتفاده است، تاکید کرد.

 

حسن مرزوق گفت: کسانی که مدعی عقب نشینی انقلاب هستند دچار توهم شده‌اند. آل خلیفه اگر نسبت به ادعای خود صادق است، اجازه ورود رسانه‌های خبری جهان را به بحرین صادر کند تا آنان واقعیت‌های صحنه سیاسی بحرین را به جهانیان نشان بدهند.

 

مرزوق افزود: حکومت بحرین روزانه دست به سرکوب شدید تظاهرکنندگان در مناطق مختلف بحرین می کند. نظام زمانی که به سرکوب و ممنوعیت مسیر‌های اعتراضی مردمی روی آورد، انقلابیان با تشکیل راهپیمایی‌های مخفیانه به فعالیت‌های انقلابی خود ادامه دادند، اما این نظام آل خلیفه بود که بازهم به سرکوب شدید و سریع مردم روی آورد.

 

فعال سیاسی بحرین افزود: تنها سلاح مبارزان، حرکت‌ها و تظاهرات مسالمت آمیز است. ملت بحرین با گذشت 5 سال از انقلاب و دستگیری بیش از 3000 نفر از زندانیان آزادی اندیشه و بیان، به همگان اثبات کرد که انقلاب مردمی از ابزارهای سرکوبگرانه آل خلیفه قوی‌تر است./981/ب903/د

ارسال نظرات