۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۸۵۳۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمنان برای فتح سنگر کلیدی خبرگان خواب‌ها دیده اند/ آمریکا آرزوی جدا شدن مردم از ارزش ها و انقلاب را به گور خواهد برد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر هوشیاری مردم در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی، برای فتح سنگر کلیدی مجلس خبرگان رهبری در قالب انتخابات پیش رو، خواب ها دیده اند.
حجت الاسلام يعقوبي - نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با معظم له، اظهار کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری سردمداران جبهه فرهنگی و مذهبی نظام اسلامی بوده و رهبر معظم انقلاب نیز همانند دیدبان و راهنما، هر چند وقت یک بار به آنها گرا می دهند که چگونه رفتار کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهم ترین انتخابات در کشور است چرا که در قالب این انتخابات مردم ایران اسلامی خبرگانی را انتخاب کرده و به آنها وکالت می دهند که از جانب آنها، رهبر جامعه اسلامی را انتخاب کرده و بر فعالیت های او نظارت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: بر این اساس می بایست در این انتخابات بیش از همیشه هوشیار بوده و افرادی را انتخاب کنیم که به صورت کامل به آنها اطمینان داشته باشیم.

 

به گفته وی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاباتی سرنوشت ساز بوده و لزوم داشتن دقت و حساسیت ویژه در مورد آن به این دلیل است که با انتخاب افرادی مورد اطمینان، خدای ناکرده رأس نظام اسلامی به خطر نیفتد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه از الان باید حواس خود را در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمع کنیم چرا که دشمنان برای فتح این سنگر کلیدی خواب های شومی دیده اند، تصریح کرد: در مقابل این نقشه های دشمنان، همه ملت وظیفه دارند کاملا مراقب بوده و با آگاهی و بصیرت وارد میدان شوند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: انتخابات خبرگان مهمترین انتخاب ملت بوده و به همین دلیل نیز همه واجدان شرایط رأی دادن می بایست با شناخت کامل در این عرصه حضور یابند.

 

آمریکا آرزوی جدایی ایران از ارزش های اسلامی و انقلابی را به گور می برد

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر آماده باش ملت ایران در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، اظهار کرد: همه ما تکلیف داریم در تمامی زمینه ها برای مقابله با نفوذ دشمن آماده باشیم.

 

وی اضافه کرد: همان گونه که رهبری نیز فرمودند با وجود توافق هسته ای ما از ارزش های اسلامی و انقلابی خود دست برنداشته و همیشه آماده خواهیم بود و این آمادگی نیز تنها در بحث نظامی نیست بلکه همه بخش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره را شامل می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: آمریکایی هایی که هنوز از روی میز بودن گزینه نظامی دم می زنند در واقع اقتدار ایران اسلامی را نادیده گرفته و هنوز مردم غیور و رهبری که هدایت گر این جامعه دینی است را خوب نشناخته اند و نمی دانند که مردم ایران اسلامی هیچ گاه در برابر دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها گفته اند از ایران انتظار انجام کار متفاوتی را داریم که اگر منظور آنها از این کار متفاوت دست برداشتن ملت از اصول و ارزش های نظام اسلامی است باید به آنها گفت این آرزو را با خود به گور می برند.

 

وی تصریح کرد: همان گونه که رهبری نیز فرمودند آمریکا ادبیات سخن گفتن را نمی داند و می بایست این نکته را به دولت مردان این کشور متذکر شد که اکنون دیگر چند قرن پیش نیست که همانند استعمارگران بریتانیایی از گزینه نظامی سخن بگویند.

 

به گفته خطیب نماز جمعه بجنورد امروز قدرت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان بر همه اثبات شده و ملت و نظام ایران نیز از این یاوه گویی های سردمداران آمریکا هراسی ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون نقش آفرینی مجلس شورای اسلامی در مورد برجام( برنامه جامع اقدام مشترک) هسته ای، اظهار کرد: نمایندگان مجلس می بایست این توافق را بررسی کرده و نظر خود در مورد رد و یا پذیرش آن را ارائه دهند.

 

فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» پاسخ قاطع به جاهلان وهابیت و تکفیری است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اکران عمومی فیلم محمد رسول‌ الله(ص)، با قدردانی از ساخت این فیلم فاخر، افزود: برای تولید این فیلم کار اساسی صورت گرفته و در آن چهره پیامبر رحمت اللعالمین به خوبی نمایش داده شده است.

 

وی با بیان اینکه فیلم مزبور پاسخی به یاوه گویانی است که حرف های ناشایستی را به پیامبر اسلام نسبت می دادند، اضافه کرد: اکران این فیلم یک انقلاب فرهنگی در جهان اسلام است چرا که با این فیلم شناخت اسلام از طریق سیره پیامبر اکرم(ص) و با ابزار هنر اسلامی انجام گرفته و درواقع فیلم محمد رسول الله(ص) پاسخ بزرگی به جاهلان وهابیت و تکفیری ها است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به هزینه 150 میلیارد تومانی برای ساخت این فیلم، خاطرنشان کرد: هزینه کرد این اعتبار برای چنین فیلمی ارزش دارد زیرا در این فیلم به تهمت ها و حرف های هرزه و بی منطق غربی ها نسبت به رسول اکرم(ص) پاسخ داده شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز این فیلم را دیده و تأیید کرده اند، افزود: سازندگان فیلم محمد رسول الله(ص) با ساخت این فیلم اقدامی ماندگار و کاری کارستان کرده و بدون شک افزون بر استقبال مردمی، پاسخ اصلی را نیز از حضرت محمد(ص) و باری تعالی دریافت می کنند./9314/پ201/ج

ارسال نظرات